Βραβεία Όσκαρ: Η παγκόσμια μετάδοση αλλάζει από το 2029 - Και επίσημα τέλος από την τηλεόραση
Hollywood

Βραβεία Όσκαρ: Η παγκόσμια μετάδοση αλλάζει από το 2029 - Και επίσημα τέλος από την τηλεόραση

Νέα εποχή για τα Βραβεία Όσκαρ, καθώς από το 2029 η τελετή απονομής θα μεταδίδεται δωρεάν και παγκοσμίως μέσω διαδικτύου.

Όπως ανακοίνωσε η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, η πολυετής συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο ABC ολοκληρώνεται, έπειτα από περισσότερες από πέντε δεκαετίες.

Τα αποκλειστικά δικαιώματα παγκόσμιας μετάδοσης για την περίοδο 2029–2033 εξασφάλισε το YouTube, με την 101η τελετή απονομής να αποτελεί την πρώτη που θα προβληθεί μέσω της πλατφόρμας. Η 100ή τελετή, το 2028, θα είναι η τελευταία που θα μεταδοθεί από το ABC.

Η μετάδοση των Όσκαρ θα πραγματοποιείται ζωντανά και χωρίς κόστος για τους θεατές σε όλο τον κόσμο μέσω της εφαρμογής YouTube, ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα παρακολούθησης μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας YouTube TV. Πρόκειται για την πρώτη φορά που ο θεσμός απομακρύνεται από την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή και περνά σε ψηφιακή πλατφόρμα.

Richard Gere: Γιατί η Ακαδημία τον απέκλεισε από τα Όσκαρ για 20 ολόκληρα χρόνια;

oscar-ape-mpe.jpg

Η συμφωνία περιλαμβάνει, επίσης, τη ζωντανή μετάδοση του red carpet pre-show, αποκλειστικό backstage υλικό κατά τη διάρκεια της τελετής, την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων, τα Governor’s Awards, καθώς και επιπλέον επίσημες εκδηλώσεις και περιεχόμενο της Ακαδημίας.

Η απόφαση λαμβάνεται σε μια περίοδο όπου τα μεγάλα τηλεοπτικά βραβεία καταγράφουν συνεχή μείωση τηλεθέασης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αν και τα Όσκαρ παραμένουν το πιο ισχυρό brand στον χώρο των award shows, τα νούμερα των τελευταίων ετών απέχουν σημαντικά από την κορύφωση των περίπου 45 εκατομμυρίων τηλεθεατών που καταγράφηκαν το 2020, τάση που παρατηρείται και σε διοργανώσεις όπως τα Grammy, τα Emmy και οι Χρυσές Σφαίρες.

Για το YouTube, η απόκτηση των δικαιωμάτων αποτελεί στρατηγική κίνηση υψηλής σημασίας, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση του στα live events μεγάλης απήχησης. Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η πλατφόρμα είχε προχωρήσει σε συμφωνία ύψους περίπου 2 δισ. δολαρίων ετησίως για την απόκτηση του NFL Sunday Ticket.

Η μεταφορά των Όσκαρ στο YouTube αντικατοπτρίζει τη γενικότερη στροφή της ψυχαγωγίας προς τις streaming πλατφόρμες, σε μια προσπάθεια προσέγγισης νεότερων και διεθνών κοινού, την ώρα που η παραδοσιακή τηλεόραση χάνει σταδιακά έδαφος.

Διαβάστε επίσης:

Netflix: Ένα από τα καλύτερα θρίλερ των τελευταίων ετών που κέρδισε το Όσκαρ

Ρόμπερτ Ρέντφορντ: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, τα δύο βραβεία Όσκαρ & οι γυναίκες της ζωής του

Η ταινία «No Other Choice» του Παρκ Τσαν-γουκ είναι η πρόταση της Νότιας Κορέας για Όσκαρ

DPG NETWORK

©2010-2025 Gossip-tv.gr - All rights reserved