Σία Κοσιώνη: «Έχουμε πάντα στο μυαλό μας το πώς θα φέρουμε τον κόσμο πίσω»

Σία Κοσιώνη: «Έχουμε πάντα στο μυαλό μας το πώς θα φέρουμε τον κόσμο πίσω»

Η Σία Κοσιώνη βρίσκεται στο τιμόνι του δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ, το οποίο ανεβαίνει στην προτίμηση του κοινού. 

Η παρουσιάστρια μίλησε για την θεματολογία και τις αλλαγές που κάνουν σταδιακά, με την συμμετοχή του κόσμου. 

Σε σχέση μετά υπόλοιπα δελτία τι σας διαφοροποιεί;

«Νομίζω ότι αυτό που έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια-και το έχουμε αποδείξει- είναι ότι δεν μένουμε στην επιφάνεια. Το πρώτο πράγμα που βάζουμε στο τραπέζι είναι η ανάλυση της είδησης, η εμβάθυνση, και στη συνέχεια όλο αυτό αποτυπώνεται στο δελτίο. Δεν το παίζουμε απλά, θα το ψάξουμε παραπάνω. Κοιτάμε πιο βαθιά και πιο μακριά. Ο τηλεθεατής θα πάρει όλη την πληροφορία σφαιρικά. Πιστεύω ότι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό»

Όμως κάθε μήνα μειώνονται οι τηλεθεατές και τα τελευταία χρόνια όλοι φλερτάρετε με το 10%. Τι φταίει;

«Ισχύει. Υπάρχει διάχυση πληροφορίας στο Ίντερνετ και ανά πάσα στιγμή όλοι είναι ενημερωμένοι. Δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό το ραντεβού με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Πέρασαν οι εποχές όπου όλη η οικογένεια καθόταν απέναντι από την τηλεόραση για να ενημερωθεί. Το δεύτερο είναι ότι ο κόσμος είναι απογοητευμένος. Ίσως τον απωθεί η ενημέρωση. Μου λένε ότι δεν αντέχουν να βλέπουν ειδήσεις. Φοβόμαστε, τρομάζουμε, απογοητευόμαστε όταν βλέπουμε ειδήσεις κι ας ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι στενάχωρα. Κι εγώ, αν δεν ασχολούμουν με τη δημοσιογραφία, ίσως να έκανα το ίδιο και να μην έβλεπα. Τους καταλαβαίνω που τρομάζουν. Φυσικά σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι πολύς κόσμος έχει αποδώσει το πολιτικό και δημοσιογραφικό σύστημα. Έχει αλλάξει πολύ η εποχή»

Και πως θα πείσετε τον κόσμο να σας πιστέψει και να σας εμπιστευτεί πάλι;

«Έχουμε πάντα στο μυαλό μας το πώς θα φέρουμε τον κόσμο πίσω. Υπάρχει πάντα αυτή η σκέψη. Κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια τον τελευταίο καιρό να τρυπώσουμε μέσα στην κοινωνία πολύ περισσότερο απ'όσο το κάναμε στο παρελθόν. Αν κανείς παρατηρήσει το δελτίο, θα δει ότι συμμετέχει περισσότερο ο κόσμος. Δίνουμε τον λόγο στους ίδιους τους ανθρώπους να μιλήσουν γι' αυτά που θέλουν»

 Οι εκπομπές πριν και μετά το δελτίο βοηθάνε;

«Βοηθάνε στον βαθμό που, εσύ δίνεις ένα καλό προϊόν. Δεν προωθείται ένα κακό προϊόν. Βοηθάει ασφαλώς και το  lead in, γιατί είναι πολύ διαφορετικό το να ξεκινάς από το2% και διαφορετικό να ξεκινάς από το 11%. Από κει και πέρα,και 2% να πάρεις, αν αυτό που προσφέρεις δεν είναι καλό και δεν είναι αυτό που θέλει ο κόσμος, ακολουθεί μία αντίστροφη πορεία, πέφτουν τα νούμερα. Στην τηλεόραση είναι όλα αλληλένδετα» εξήγησε στο Πρώτο Θέμα.


Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.