Ελένη Ράντου: «Έχω σκυλοβαρεθεί να με ρωτούν για τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου»

Ελένη Ράντου: «Έχω σκυλοβαρεθεί να με ρωτούν για τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου»

Η Ελένη Ράντου ανεβαίνει στην σκηνή του θεάτρου Διάνα ως Θλιμμένη Τζασμίν.

Μια παράσταση στην οποία συνεργάζεται μετά από είκοσι χρόνια με την Καλλιρόη Μυριαγκού ή αλλιώς την Ματίνα Μανταρινάκη από το Κωνσταντίνου και Ελένης.

Η ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή της ανέφερε πως προέκυψε η συγκεκριμένη συνεργασία και αν έχει βαρεθεί να την ρωτούν για το Κωνσταντίνου και Ελένης.
Πώς προέκυψε ύστερα από είκοσι χρόνια η συνεργασία με την Καλλιρόη Μυριαγκού (σ.σ. η Ματίνα Μανταρινάκη από το Κωνσταντίνου και Ελένης) στη Θλιμμένη Τζάσμιν;

«Της το χρωστούσα. Γιατί ήταν να ξαναδούλεψουμε μαζί και δεν ευοδώθηκε η συνεργασία. Πέραν του ότι της ταίριαζε τρομερά ο ρόλος! Πάντα θεωρούσα ότι είναι ένα άτομο που δεν του δόθηκαν αυτά που άξιζε».

Το να σε ρωτάει πλέον κάποιος για το Κωνσταντίνου και Ελένης είναι από τις πιο βαρετές ερωτήσεις;
«Υπάρχει και πιο βαρετή, να με ρωτούν για τον άντρα μου! Έχω σκυλοβαρεθεί. Οπότε ρώτα με ό,τι θέλεις».

Πόσες γενιές πιστεύεις ότι θα μεγαλώσει ακόμη αυτή η σειρά;
«Κοίταξε να δεις, όταν το κάναμε, ούτε το είχαμε σκεφτεί ούτε το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα. Με τα χρόνια το εκτίμησα. Όχι γιατί έχει αντέξει στον χρόνο, αλλά γιατί έχει μια φρεσκάδα και μια αλήθεια, στοιχεία που λείπουν από τις σημερινές κωμωδίες. Είμαι σίγουρη πως το Κωνσταντίνου και Ελένης είναι πλέον τα ελληνικά Φιλαράκια. Το οποίο έγινε και ερήμην μας, το κέφι μας πήγαμε να κάνουμε... Από τότε δεν έχω δει το «next step» στην κωμωδία».

Γιατί όμως; Δεν υπάρχουν τα μέσα; Απουσιάζει ενδεχομένως το ταλέντο;
«Γιατί η επόμενη γενιά έπεσε σε όλο αυτό το ταρακούνημα της κρίσης και τα κανάλια έπαψαν να επενδύουν στις καλές ελληνικές σειρές. Μαζί με το Mega έκλεισε μια ολόκληρη εποχή για τη μυθοπλασία. Ο τελευταίος που τηλεοπτικά πρόλαβε να πει πράγματα πάνω στην κωμωδία ήταν ο Γιώργος Καπουτζίδης. Μετά το χάος».

Ο οποίος Γιώργος Καπουτζίδης ετοιμάζεται τώρα να γράψει το πρώτο του θεατρικό – μια ευχάριστη είδηση.
«Ναι, του το 'λεγα από τότε: «Ασ' την τηλεόραση και γράψε για το θέατρο». Τότε, μάλιστα, ήταν πολύ αρνητικός, γιατί η τηλεόραση ήταν ακόμη γοητευτική», λέει στο People.