Κωνσταντίνα: Με τη Βίσση υπήρξε μία προστριβή βέβαια αυτά πια έχουν περάσει
Για την εμπειρία της στον διαγωνισμό της Eurovision, την συνεργασία της με τη Μαρινέλλα αλλά και για την προστριβή της με την Άννα Βίσση, μίλησε πρόσφατα η Κωνσταντίνα.
Η Eurovision

Το ’83 ο Σταύρος Σιδεράς μου ζήτησε να συμμετάσχω στη Eurovision με το τραγούδι «Η αγάπη ακόμα ζει» που ερμηνεύσαμε παρέα. Ξαφνικά, από τα μαγαζιά της Αθήνας βρεθήκαμε με ας κιθάρες μας στον διαγωνισμό.
Κωνσταντίνα: Οι μεγάλες πίστες, η συνεργασία με τον Νότη και οι εμμονικοί θαυμαστές
Γνωριστήκαμε και με τον Τζόνι Λόγκαν που ήταν εξαιρετικός. Το τραγούδι μας δεν πήγε στις πρώτες θέσεις, όμως η επιτυχία του κρατά μέχρι σήμερα αν σκεφτείς ότι έχει ενταχθεί στο ρεπερτόριο χορωδιών σε πολλά σχολεία της Κύπρου. Δεκατέσσερα χρόνια αργότερα ξαναβρέθηκα στη Eurovision με το τραγούδι «Μάνα μου», που έγραψα εγώ και ερμήνευσαν τα αδέλφια μου Αντρος και Χαρά Κωνσταντίνου. Γυρίσαμε από την Ιρλανδία πολύ συγκινημένοι και περήφανοι έχοντας λάβει την πέμπτη θέση για το νησί μας.
Η Μαρινέλλα, η Βίσση & η κόντρα

Μετά τη Eurovision του ’83 συνεργάστηκα με τη Μαρινέλλα σε ένα φανταστικό σχήμα που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη. Ήμασταν πέντε γυναίκες. Εκείνη, η Βίκυ Μοσχολιού, η Άννα Βίσση, η Δώρα Στέρη κι εγώ. Στη σκηνή γίνονταν χαμός. Θυμάμαι πως όλες μαζικά να με τις αδελφές Τατά. Η Μαρινέλλα ήταν πρωτοπόρος. Μου έλεγε: «Έχεις τα φόντα να κάνεις καριέρα. Θέλω να βγαίνεις και να βλέπεις πώς είμαι στη σκηνή». Με στήριξε πολύ. Κάναμε και ντουέτο το τραγούδι της «Μπορεί». Με τη Βίσση υπήρξε μία προστριβή - βέβαια αυτά πια έχουν περάσει. Τότε έβγαζε το «Δώδεκα». Ενώ η Μαρινέλλα με αβαντζάριζε και αποφάσισε να φωτογραφηθούμε οι πέντε μαζί, από το team της Βίσση υπήρξε αντίδραση και η φωτογράφηση έγινε ξανά με τα τρία μεγάλα ονόματα Το άφησα από τότε πίσω μου. Είναι λογικό όταν οι καλλιτέχνες παλεύουν να κάνουν καριέρα να υπάρχουν και κάποιες κόντρες.
Πηγή Gala