Η αλήθεια της Άννας Πρέλεβιτς για τον θηλασμό διδύμων
Ο θηλασμός είναι, χωρίς αμφιβολία, ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και ευαίσθητα θέματα για κάθε νέα μητέρα και συχνά το επίκεντρο έντονων διαφωνιών στα social media.
Μέσα σε αυτό το κλίμα πίεσης, η Άννα Πρέλεβιτς, ως νέα μαμά δίδυμων κοριτσιών, αποφάσισε να σπάσει τα ταμπού και να μιλήσει με απόλυτη ειλικρίνεια για τη δική της καθημερινότητα. Αντί να κρυφτεί πίσω από μια «τέλεια» εικόνα, μοιράστηκε τις δικές της προκλήσεις, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη και η φροντίδα δεν μπαίνουν σε καλούπια. Με λόγια γεμάτα ενσυναίσθηση, στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα υποστήριξης σε όλες τις γυναίκες που παλεύουν να βρουν τις ισορροπίες τους, υπενθυμίζοντάς μας ότι κάθε μητέρα κάνει το καλύτερο δυνατό για τα παιδιά της.
Άννα Πρέλεβιτς: Η πρώτη φωτογραφία με τις δίδυμες κόρες της – Το photoshooting έξω από το σπίτι

"Μαμάδες και moms-to-be
Αρχίζω να απαντάω στις ερωτήσεις που μου στέλνετε καθημερινά για εγκυμοσύνη, μωρά και θηλασμό! Ξεκινάω με ένα θέμα που μου έρχεται ΠΑΡΑ πολύ συχνά: τι τρώω για να υποστηρίξω την παραγωγή γάλακτος

Για να είμαι ειλικρινής, με δύο μωρά η καθημερινότητα είναι λίγο chaos αλλά προσπαθώ να έχω πάντα στο σπίτι τροφές που με γεμίζουν ενέργεια και με βοηθούν σε αυτή τη φάση του θηλασμού.
Δεν θηλάζω αποκλειστικά, έχουμε βρει τον δικό μας ρυθμό με συνδυασμό θηλασμού, αντλίας και φόρμουλας για τα κορίτσια μου
Έχω κόψει εντελώς τα γαλακτοκομικά (με κάποιες εξαιρέσεις που και που ) πιο πολύ για “σιγουριά”, just in case, για να είμαι ήσυχη με τις ζουζούνες, αν και ξέρω ότι γενικά μπορείς να τρως τα πάντα, ακόμα και μπρόκολο απλά με μέτρο!

Και κάτι που θέλω πραγματικά να μοιραστώ μαζί σας…
από τα μηνύματα που λαμβάνω, έχω δει πόσες μαμάδες ένιωσαν πίεση ή άσχημα επειδή δεν θήλασαν ή δεν κατάφεραν να θηλάσουν όπως ήθελαν

Και θέλω να σας πω κάτι μέσα από την καρδιά μου… Σε όποια μαμά έχει επιλέξει ή χρειάστηκε να μη θηλάσει, αυτό είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΚ.
Μην αφήνετε κανέναν να σας κάνει να νιώσετε λιγότερο μαμά για τις επιλογές που κάνετε για εσάς και το μωράκι σας".