Ρένια Λουιζίδου: «Εάν δεν ήταν ο Γιάννης Μπέζος να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα»
Η Ρένια Λουιζίδου μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» και τη δημοσιογράφο Έρη Βαρδάκη, σε μια συνέντευξη όπου άνοιξε την καρδιά της για προσωπικές σκέψεις, εμπειρίες και στιγμές από την πορεία της στην υποκριτική.
Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε αρχικά στη σχέση της με τον εαυτό της και στο πώς έχει αλλάξει με το πέρασμα των χρόνων, τονίζοντας πως σήμερα αισθάνεται πιο ισορροπημένη από ποτέ.
Ρένια Λουιζίδου: «Δεν είναι εύκολο πια κάτι να με διαλύσει εάν δεν είναι πολύ βαθύ δικό μου»

«Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα εσωτερικά, σε σχέση με όταν ήμουν νεότερη. Νομίζω ότι είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος και εσωστρεφής», είπε αρχικά η Ρένια Λουιζίδου.
Στη συνέχεια, περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα στο θέατρο, αλλά και την ανασφάλεια που ένιωθε απέναντι στην έκθεση που απαιτεί η δουλειά της.
«Αρχικά είχα τεράστιο θέμα με την έκθεση στο θέατρο. Πέρασαν χρόνια για να καταλάβω γιατί θέλω να κάνω τόσο πολύ κάτι που με βασανίζει. Εάν δεν ήταν ο Γιάννης Μπέζος στην πρώτη μου παράσταση να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα. Όταν βλέπω το όνομά μου γραμμένο, με πιάνει ταραχή, λέω… Παναγία μου, τι θα γράφει δίπλα;
Στους Απαράδεκτους κάναμε τρομερή πλάκα, διασκεδάζαμε, γελάγαμε. Εκείνη την εποχή δεν μας έλεγαν τα νούμερα τηλεθέασης, καταλαβαίναμε την επιτυχία από την αναγνώριση του κόσμου στο δρόμο. Το “αστροπελέκι” προέκυψε αυθόρμητα από τον Γιάννη Μπέζο. Την εποχή που ήμουν στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε” στην ΕΡΤ, φοβόμουν μην πω καμιά βλακεία στον αέρα».