Γερό «πόδι» σε Γερμανία, Ισπανία και Γαλλία επιχειρεί ο Κορρές
G-Business

Γερό «πόδι» σε Γερμανία, Ισπανία και Γαλλία επιχειρεί ο Κορρές

Εσωτερική αναδιοργάνωση και επέκταση στις ανεπτυγμένες αγορές της Γερμανίας, Ισπανίας και Γαλλίας προβλέπει το business plan του Γιώργου Κορρέ για την οργανική ανάπτυξη της εταιρείας το 2010.

Στόχος της είναι να υποστηρίξει τα λανσαρίσματα που πραγματοποιήθηκαν το 2009 με νέες προωθητικές ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσει την ανανέωση του brand στα φαρμακεία. Η ανάπτυξη στις αγορές της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων. Στο εξωτερικό, η μάρκα έχει κερδίσει υψηλή αναγνωρισιμότητα τα τελευταία χρόνια, έχοντας αποκτήσει σημαντική παρουσία σε 30 χώρες στα ράφια επώνυμων αλυσίδων επιλεκτικής διανομής, όπως Harvey Nichols, Liberty, Selfridges, Le Bon Marche, Sephora, Le Printemps, KaDeWe.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved