
Coca Cola: Υποστηρίζει την πρωτοβουλία "We are world 25 for Haity"
Πριν από 25 χρόνια, η ηχογράφηση του τραγουδιού «We Are the World» συντέλεσε στη συγκέντρωση εκατομμυρίων δολαρίων, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Αφρική.
Σε συνέχεια της προσπάθειας αυτής, στις 12 Φεβρουαρίου κυκλοφόρησε το τραγούδι αυτό σε νέα, σύγχρονη εκδοχή, με παραγωγούς τους Lionel Richie και Quincy Jones, προκειμένου να συμβάλλει στην ενίσχυση των θυμάτων του σεισμού που έπληξε την Αϊτή. Στη νέα αυτή προσπάθεια συνέβαλε και συμβάλλει ενεργά και η Coca-Cola, μέσω του δυναμικού δικτύου επικοινωνίας της. Η Coca-Cola ένωσε τις δυνάμεις τις με τις εταιρείες Group M Entertainment, Fremantle Media Enterprises, iTunes Store, YouTube, και Visa, προκειμένου να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της πρωτοβουλίας «We Are The World 25 For Haiti». Ήδη από την Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola έχει ενεργοποιήσει πληθώρα μέσων για να ενθαρρύνει εκατομμύρια ανθρώπους να συντονιστούν στις τηλεοπτικές μεταδόσεις του «We Are The World 25 For Haiti», όπως και να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.WORLD25.org για να «κατεβάσουν» το τραγούδι και να υποστηρίξουν τους κατοίκους της Αϊτής. Παρόμοια δυνατότητα παρέχεται και μέσω των iTunes, ενώ σε συνεργασία με το YouTube κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να παρακολουθήσει το βίντεο στο κανάλι του YouTube «We Are the World 25» (www.youtube.com/wearetheworld). Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για άμεσες δωρεές, τόσο στο YouTube (επιλέγοντας το “Donate Now”), όσο και με την επιλογή του τραγουδιού μέσω iTunes.