ΟΠΑΠ: Κονδύλι 30 εκατ. ευρώ για διαφήμιση
G-Business

ΟΠΑΠ: Κονδύλι 30 εκατ. ευρώ για διαφήμιση

Eντονο το ενδιαφέρον συμμετοχής των διαφημιστικών εταιρειών για το διαγωνισμό του ΟΠΑΠ το συνολικό κονδύλι του οποίου ανέρχεται σε 30 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Ναυτεμπορική", τρεις ενδιαφερόμενοι -και συγκεκριμένα οι Αdel/Saatchi&Saatchi, BBDO Athens και UpSet!- διεκδικούν το κομμάτι που αφορά τα παιχνίδια Στοίχημα, Προπό και Προπογκόλ, έργο προϋπολογισμού 11 εκατ. ευρώ, τέσσερις ενδιαφερόμενοι -οι DDB, η Κοινοπραξία των εταιρειών Carat/Frank, η Leo Burnett και η Spot JWT- διεκδικούν τα παιχνίδια Τζόκερ, Λόττο, Πρότο, Super 3 και Extra, έργο προϋπολογισμού 9 εκατ. ευρώ και επτά ενδιαφερόμενοι -οι Ashley&Holmes/Politics, Bold Ogilvy, Fortune, FCB/Γνώμη, Geo Y&R/Solid, Μass Athens, McCann Erickson- το κομμάτι που αφορά την εταιρική εικόνα του Οργανισμού και τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έργο προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved