Στα 15,9 εκατ. ευρώ η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το α΄ τρίμηνο
Στο ποσό των 15,9 εκατ. ευρώ ανήλθε το ποσό της επένδυσης στη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα κατά το α’ τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της IAB Hellas.
Πρώτος στη διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έρχεται ο τομέας των χρηματοοικονομικών, με επενδύσεις 3,6 εκατ. ευρώ και ποσοστό 22,7% στη συνολική δαπάνη. Διαβάστε περισσότερα στο newscode.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ