Αληθινό flex είναι να μην έχεις τίποτα να ανεβάσεις από τη χθεσινή μπιροκατάσταση
Inside Stories

Αληθινό flex είναι να μην έχεις τίποτα να ανεβάσεις από τη χθεσινή μπιροκατάσταση

Αλήθεια, πότε ήταν η τελευταία φορά που βγήκες έξω, ήπιες μπίρες με τους κολλητούς σου, γέλασες μέχρι δακρύων, έκανες και μία-δύο κουβέντες που είχαν και λίγο ψυχή και, κυρίως, δεν τράβηξες τίποτα; Μην το πολυσκέφτεσαι, πάει καιρός.

Διότι το να πεις ότι «κλείνεις» για λίγο τα social media, έστω και για εκείνο το δίωρο που βγήκες για μία μπίρα με την παρέα, είναι σαν να λες ότι ξεκινάς γυμναστήριο από Δευτέρα -εύκολο να το πεις, δύσκολο να το κάνεις. Και αυτό γιατί είναι μέρος της καθημερινότητάς σου. Εκεί ψάχνεις το επόμενο event που θα ξεχυθείς, εκεί ανεβάζεις όλα τα «Στην υγειά μας!» με την παρέα, εκεί τσεκάρεις πού είναι το… πρόσωπο, αλλά και πού θα πάτε φέτος διακοπές.

Ανάμεσα, όμως, στα likes και τα stories, ξεχνάς (και εμείς) τι πάει να πει να είσαι στη φάση. Όχι αυτή που κάνεις post, μην μπερδεύεσαι, αλλά αυτή που ζεις. Γιατί, η πραγματική φάση, φίλε, δεν έχει Wi-Fi, έχει βλέμματα. Έχει γέλια, κουβέντες, χτυπήματα στις πλάτες και τσουγκρίσματα με μπίρα. Ναι, αυτό είναι το vibe. Αυτό μας υπενθυμίζει η Heineken με τη νέα της καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη».

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr

DPG NETWORK

©2010-2025 Gossip-tv.gr - All rights reserved