"Κάτι ψήνεται": Αλλαξε μέσα σε έναν χρόνο τις συνήθειες των τηλεθεατών
Το «Κάτι ψήνεται» σήκωσε την αυλαία του τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009 και κέρδισε τους τηλεθεατές από την πρώτη κιόλας εβδομάδα προβολής του.
Διαφοροποίησε σημαντικά τη ζώνη των 8, δημιουργώντας μια καινούργια τάση στη μικρή οθόνη, και κατάφερε να ανατρέψει τα τηλεοπτικά δεδομένα και τις τηλεοπτικές συνήθειες των Ελλήνων τηλεθεατών. Το «Κάτι ψήνεται» διέγραψε, κατά τον πρώτο χρόνο ζωής του, μια εντυπωσιακή πορεία στη ζώνη προβολής του ενώ η άνοδός του είναι συνεχής. Το τηλεοπτικό κοινό αγκάλιασε το συγκεκριμένο καθημερινό ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha και το έφερε στην πρώτη θέση στη μάχη της τηλεθέασης, στα κοινά 15-44. Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, από τις 30 Μαρτίου 2009 έως και τις 26 Μαρτίου 2010, το «Κάτι ψήνεται» κατέγραψε στα κοινά 15-44, συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 25,2%, ενώ η κατάταξη των προγραμμάτων που μεταδίδονται στη ζώνη προβολής του έχει ως εξής: Mega Γεγονότα 18,5%, Star Ειδήσεις 17,1%, Τα Νέα του ΑΝΤ1 9,9% και Alter Ειδήσεις 9,7%