Οι Ελληνες ενημερώνονται περισσότερο από τους Ευρωπαίους μέσω διαδικτύου
Η εξοικείωση των Ελλήνων με όλες τις εξελιγμένες υπηρεσίες πληροφόρησης και ψυχαγωγίας είναι μεγαλύτερη από αυτή των Ευρωπαίων πολιτών, με εξαίρεση τη χρήση του Διαδικτύου για συναλλαγές με δημόσιους φορείς, σύμφωνα με τελευταία έκθεση του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας
Ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στρέφονται στο Διαδίκτυο για την επικοινωνία , την ψυχαγωγία και την ενημέρωσή τους, σύμφωνα με την εν λόγω έκθεση. Αναλυτικότερα για τη διαδικτυακή επικοινωνία, οι Ελληνες και οι Ευρωπαίοι προτιμούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την ανταλλαγή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο και τη συμμετοχή σε ομάδες συζήτησης. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την επικοινωνία μέσω του Διαδικτύου, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί πλέον υπηρεσία επικοινωνίας με το 53% των Ευρωπαίων και το 24% των Ελλήνων να τη χρησιμοποιούν συχνά. Σε ό,τι αφορά την ενημέρωση, σύμφωνα πάντα με το Παρατηρητήριο, το 8% των Ευρωπαίων και το 10% των Ελλήνων έχει ήδη αντικαταστήσει τα έντυπα μέσα για την ανάγνωση με το Διαδίκτυο.
Παραδοσιακοί τρόποι
Την ίδια στιγμή όμως οι πολίτες δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, όπως το κινητό και σταθερό τηλέφωνο.Με δεδομένο ότι το 12% των Ευρωπαίων και το 7% των Ελλήνων χρησιμοποιούν ήδη διαδικτυακή τηλεφωνία, οι επιπτώσεις από την τάση αντικατάστασης παραμένουν περιορισμένες στο άμεσο μέλλον. Αυξητική είναι και η τάση των Ευρωπαίων και των Ελλήνων πολιτών για χρήση εξελιγμένων διαδικτυακών υπηρεσιών για πληροφόρηση και ψυχαγωγία. Οι περισσότερο δημοφιλείς Διαδικτυακές δραστηριότητες και υπηρεσίες πληροφόρησης και ψυχαγωγίας μεταξύ Ευρωπαίων και Ελλήνων πολιτών είναι το «κατέβασμα» και η ακρόαση μουσικής. Μεγάλος μέρος όμως των χρηστών δεν υιοθετεί ακόμη τις εξελιγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Η τάση αντικατάστασης είναι περιορισμένη για το γενικό πληθυσμό και ανύπαρκτη για τους μεσήλικες και τους ηλικιωμένους (55-74 ετών) με την ανάγνωση ηλεκτρονικών εντύπων και την αγορά μουσικών CDs να έχουν επιφέρει τις μεγαλύτερες αλλαγές στις συνήθειες των πολιτών.Σχετικά με τη στάση των πολιτών για χρέωση του Διαδικτυακού περιεχομένου, οι μισοί Ευρωπαίοι και ένας στους τρεις Ελληνες δηλώνουν τελείως αρνητικοί, δηλαδή ότι δεν έχουν καμία πρόθεση να πληρώσουν για οποιοδήποτε λόγο.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική