Alpha-Star: Συζητήσεις για συνεργασία;
Media

Alpha-Star: Συζητήσεις για συνεργασία;

Στη φάση συζητήσεων για πολυεπίπεδη συνεργασία σε διάφορα θέματα βρίσκονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί Alpha και Star, σε μια προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στα νέα δεδομένα που έχουν ανακύψει για το χώρο της τηλεόρασης, αφενός από την οικονομική κρίση, αφετέρου από τις πρόσφατες ρυθμίσεις που αφορούν τη φορολογία της τηλεόρασης.

Οι δύο εταιρείες οι οποίες, τόσο από πλευράς τηλεθέασης, όσο και από πλευράς διαφημιστικής δαπάνης, κατέχουν μερίδιο περί του 30% της αγοράς, συζητούν μια «χαλαρή μορφή συνεργασίας», η οποία θα συμπιέσει το κόστος λειτουργίας και των δύο, καταρχήν δεν αφορά περιεχόμενο, και θα οδηγήσει σε μια κατάσταση αμοιβαίου κέρδους, την ώρα που η εγχώρια τηλεοπτική αγορά συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο. Ειδικότερα, στην παρούσα φάση η συζήτηση για συνεργασία αφορά επιμέρους τομείς, όπως το τεχνικό μέρος (κάμερες, τεχνικά ζητήματα κ.λπ.), παρά ταύτα στο τραπέζι, σύμφωνα πάντοτε με τις πληροφορίες, φέρεται να συζητούνται και μια σειρά από άλλα θέματα.Διευκρινίζεται πως σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των καναλιών -ψυχαγωγικό και κυρίως δημοσιογραφικό- και κατ' επέκταση και στελεχιακό, δεν αναμένονται αλλαγές, αφού οι όποιες κινήσεις αφορούν περισσότερο, για παράδειγμα, στον τρόπο απόκτησης του περιεχομένου και όχι στη διαχείρισή του.Μεσοπρόθεσμα βεβαίως και ειδικότερα από τη νέα σεζόν -το πότε θα είναι ο κατάλληλος χρόνος εξαρτάται και από τις συνθήκες που επικρατούν στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον- ενδέχεται να υπάρξουν κινήσεις προσαρμογής στα νέα δεδομένα που θα δημιουργηθούν. Οι κινήσεις αυτές λέγεται ότι θα αφορούν περισσότερο την πλευρά του Star και λιγότερο του Alpha.Για να αποφευχθούν πιθανές συγχύσεις, διευκρινίζεται ότι ενδεχόμενο συγχώνευσης των εταιρειών δεν υπάρχει πουθενά στο ορατό μέλλον -θα σήμαινε την απώλεια μιας εκ των δυο συχνοτήτων εκτός των άλλων, πράγμα πολύ πιο ακριβό από το όποιο υφιστάμενο κόστος- ενώ παράλληλα τονίζεται ότι ανεξάρτητα από τη μορφή που θα πάρει -ακόμα και μελλοντικά- η όποια συμφωνία επιτευχθεί, ο τελικός καταναλωτής του περιεχομένου -δηλαδή ο τηλεθεατής- θα παραλαμβάνει στο δέκτη του διαφορετικό προϊόν και περιεχόμενο, μέσα από δύο διαφορετικές συχνότητες και δύο διαφορετικούς σταθμούς,

ΠΗΓΗ "Ναυτεμπορική"

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved