ΕΣΡ: Εξετάζει το θέμα της γκρίζας διαφήμισης
Media

ΕΣΡ: Εξετάζει το θέμα της γκρίζας διαφήμισης

Το θέμα της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης εξετάζει σήμερα το ΕΣΡ χωρίς ωστόσο να έχουν ενσωματωθεί οι αλλαγές της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τα τηλεοπτικά στην ελληνική νομοθεσία.

Η ανεξάρτητη αρχή, θα εξετάσει σήμερα 4 τηλεοπτικούς σταθμούς -μεταξύ των οποίων και η κρατική ΝΕΤ- με αφορμή την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων, ενώ μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, η Ε.Ε., προχώρησε στην αποστολή προειδοποιητικής επιστολής προς τη χώρα μας για την καθυστέρηση που παρουσιάζει στην ενσωμάτωση της Οδηγίας, οι προβλέψεις της οποίας, αφορούν και τη διαφήμιση και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Υπενθυμίζεται ότι με το νέο πλαίσιο εισάγεται στην τηλεοπτική αγορά η έννοια της έμμεσης προβολής προϊόντων, ενώ αλλαγές γίνονται και όσον αφορά το χρόνο προβολής μηνυμάτων κλπ. Αξίζει να επισημανθεί ότι το ΕΣΡ, μέχρι στιγμής, ακριβώς λόγω των επικείμενων αλλαγών, περίμενε τις κινήσεις της κυβέρνησης τηρώντας στάση αναμονής για το θέμα.

naftemporiki

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved