Στην κορυφή της τηλεθέασης ο Alpha

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο Alpha

Ο Μάρτιος 2019 έκλεισε με πρωτιά για τον Alpha, αποδεικνύοντας ότι είναι ένας ισχυρός αντίπαλος στην αρένα της τηλεθέασης.

Δυνατή ήταν, και αυτόν τον μήνα, η παρουσία τόσο της μυθοπλασίας όσο και των ενημερωτικών και ψυχαγωγικών εκπομπών του που κέρδισαν τις εντυπώσεις έναντι του ανταγωνισμού και χάρισαν στο κανάλι σημαντικές πρωτιές. Πρωτιά κατέγραψε και το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen από 1-31 Μαρτίου 2019, ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στην prime time, στο σύνολο πληθυσμού, με 17,8%

Ακολούθησαν: Star 16,4%, ΑΝΤ1 15,2%, ΣΚΑΪ 14,3%, OPEN 6,8%, ΕΡΤ1 3,6%.

Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση στο σύνολο ημέρας, στο σύνολο πληθυσμού, με 15,6%

Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 15,2%, ΣΚΑΪ 15,2%, Star 13,3%, OPEN 7,6%, ΕΡΤ1 4,9%.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Top 5 των προγραμμάτων μυθοπλασίας ο Alpha κατέκτησε τις 3 πρώτες θέσεις με τις σειρές του «Το Τατουάζ», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» και «Το σόι σου», στο δυναμικό κοινό 18-54 και 4 θέσεις με τις σειρές του «Το Τατουάζ» (1η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (2η θέση), «Το σόι σου» (4η θέση) και «Έλα στη θέση μου» (5η θέση), στο σύνολο πληθυσμού.

Ακόμα, στο Top 10 των προγραμμάτων, στο σύνολο πληθυσμού, ο Alpha είχε παρουσία με 5 προγράμματα: «Το Τατουάζ» (1η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (3η θέση), «Πάμε πακέτο» (5η θέση) «Το σόι σου» (7η θέση) και «Έλα στη θέση μου» (8η θέση), και στο δυναμικό κοινό 18-54 παρουσία με 4 προγράμματα: «Το Τατουάζ» (3η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (4η θέση), «Το σόι σου» (5η θέση) και «Έλα στη θέση μου» (8η θέση).

Με πρωτιά στη ζώνη προβολής τους έκλεισε ο Μάρτιος για τις περισσότερες εκπομπές του Alpha:

«Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» (Σύνολο πληθυσμού & 18-54)

«Καλύτερα δε γίνεται!» (Σύνολο πληθυσμού & 18-54)

«Μετά τα μεσάνυχτα» (Σύνολο πληθυσμού & 18-54)

«Kitchen Lab» (Σύνολο πληθυσμού & 18-54)

«Έλα στη θέση μου» (Σύνολο πληθυσμού & 18-54)

«Το τατουάζ» (Σύνολο πληθυσμού)

«360ο» (Σύνολο πληθυσμού)

«Πάμε πακέτο» (Σύνολο πληθυσμού)

«Φως στο Τούνελ» (Σύνολο πληθυσμού)

«Deal» (Σύνολο πληθυσμού)

«Happy Day» (Δυναμικό κοινό 18-54)

Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο Alpha έκανε μια δυνατή εκκίνηση κατά το α’ τρίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Μάρτιος), με πρωτιά στο σύνολο ημέρας, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 16%, όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,5%. Πρώτος ήταν και στην prime time, στο σύνολο πληθυσμού, με 18,5%.