Η ψήφος των τηλεθεατών: Τα βαριά συμβόλαια, τα προγράμματα που συνεχίζουν και οι απώλειες
Media

Η ψήφος των τηλεθεατών: Τα βαριά συμβόλαια, τα προγράμματα που συνεχίζουν και οι απώλειες

Η τηλεοπτική σεζόν ολοκληρώνεται σιγά-σιγά και αδιαμφισβήτητα ήταν μια χρονιά μεγάλου ανταγωνισμού.

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επένδυσαν αρκετά με τα επίσημα στοιχεία που προκύπτουν από τη Nielsen να δείχνουν πώς τα πήγαν τα προγράμματα από την αρχή τους μέχρι και την 25η Μαΐου.

ΑΝΤ1

Η Φαίη Σκορδά αποδεικνύεται σταθερή αξία

Ήδη η παρουσιάστρια οδεύει προς την ανανέωση του συμβολαίου της με το κανάλι για ακό­μη δύο χρόνια. Από την έναρξη της σε­ζόν μέχρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Πρωινού» στο σύνολο του κοινού ήταν 17,7%, που αντιστοιχεί σε 243.000 τηλεθεατές.

Τι γίνεται όμως με Μακρυπούλια, Μπεκατώρου και Αρναούτογλου και πόσο έπεισαν τους τηλεθεατές ώστε να συνεχίσουν και του χρόνου; Δείτε στην παρακάτω gallery:

Στο πρώτο μισό της σεζόν προβλήθηκε ο δεύτερος κύκλος του ριάλιτι επιβίωσης «Nomads» σημειώνοντας μέσο μερίδιο τηλεθέασης 16,1%, που αντιστοιχεί σε 687.000 τηλεθεατές. Δη­μοφιλές πρόγραμμα αποδείχθηκε ο πέ­μπτος κύκλος του «YFSF» που παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.083.000 τηλεθεατές, με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του προγράμ­ματος να διαμορφώνεται στο 24,8%.

ALPHA

H Σταματίνα Τσιμτσιλή έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό της

Το «Happy Day» από την έναρξη του μέ­χρι και τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,6%, που αντιστοιχεί σε 212.000 τηλεθεατές.

Τι γίνεται όμως με την Ελένη Μενεγάκη; Δείτε παρακάτω...

Δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί αν ο Χρήστος Φερεντίνος θα συνεχίσει του χρόνου με το «deal» ή θα παρουσιάσει κάποιο νέο τηλεπαιχνί­δι.

Όσον αφορά στο συγκεκριμένο πρό­γραμμα, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο με­ρίδιο τηλεθέασης 20,3% (600.000 τηλε­θεατές). Με υψηλή τηλεθέαση κλείνει η σεζόν για την εκπομπή «Πάμε πακέτο» και τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, το συμβό­λαιο της οποίας λήγει στον Alpha στα τέ­λη Ιουνίου. Έχουν γραφτεί άπειρα για τη σχέση της παρουσιάστριας με το κανάλι. Τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί με τη συνεργασία τους; Δείτε παρακάτω...

394.000 τηλεθε­ατές παρακολούθησαν κατά μέσον όρο τη βραδινή εκπομπή «Μετά τα μεσάνυ­χτα» της Ελεονώρας Μελέτη, που μεταφράζεται σε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,4%.

Η εκπομπή συνεχίζεται και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

ΟPEN

Και την επόμενη σεζόν θα καλημερίζει τους πρωινούς τηλεθεατές του κανα­λιού της Παιανίας η Κατερίνα Καινούρ­γιου. Από την έναρξη της εκπομπής μέ­χρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Ευτυχείτε» διαμορφώ­θηκε στο 9,8% (139.000 τηλεθεατές).

«Ελα χαμογέλα» θα λέει και του χρό­νου στους τηλεθεατές η Σίσσυ Χρηστίδου. Από την έναρξη του μέχρι και τα μέσα του μήνα το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του Σαββατοκύριακου σημεί­ωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 9,9% στο σύνολο του κοινού (187.000 θεατές).

Το δυνατό "χαρτί" του καναλιού όμως, είναι ο Νίκος Μουτσινάς ο οποίος έκανε φέτος τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική τηλεόραση. Τι θα γίνει όμως του χρόνου με την εκπομπή του;

Αξίζει να σημειωθεί πως τα ποσοστά τηλεθέασης των εκπομπών της Καινούργιου, της Χρηστίδου και του Μουτσινά σημειώ­νουν διαρκώς ανοδική πορεία τόσο στο σύνολο όσο και σε επιμέρους κατηγορίες κοινών.

STAR

Τους πρωινούς τηλεθεατές του καναλιού της Κηφισιάς θα καλη­μερίζουν και την επόμενη τηλεο­πτική σεζόν η Κατερίνα Καραβάτου, ο Κρατερός Κατσούλης και η παρέα τους.

Διπλό ρόλο στο πρόγραμμα του σταθμού θα συνεχίσει να έχει του χρόνου η Βίκυ Καγιά με το «Shopping star» και τον νέο του GNTM.

Shopping_Star_1920x1004_Carouse_19-18.jpg

Όσον αφορά στο μεσημεριανό παιχνί­δι μόδας, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 20,8% στο σύνολο του κοινού (543.000 θεατές). Το «GNTM» έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 18% (809.000 τηλεθεατές).

Υψηλά πο­σοστά τηλεθέασης σημείωσε για ακό­μη μία χρονιά ο «Τροχός της τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Μέχρι τις 15 Μαΐου σημείωσε τηλεθέαση 19,1%, που αντιστοιχεί σε 601.000 τηλεθεατές.

Δη­μοφιλέστερο πρόγραμμα του star για τη σεζόν 2018-2019 αναδεικνύεται το «MasterChef». Από την έναρξη του μέ­χρι τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέ­ασης του ριάλιτι μαγειρικής διαμορφώ­θηκε στο 22% (995.000 τηλεθεατές).

ΣΚΑΪ

Το «My Style rocks» πιθανόν συνεχίζει για ακόμη έναν κύκλο την επόμενη σε­ζόν στον ΣΚΑΙ, σίγουρα χωρίς παρουσιάστρια την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Όσον αφορά στην τηλεθέαση του προ­γράμματος τη σεζόν 2018-2019 έκλει­σε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,1% και 447.000 τηλεθεατές (συμπεριλαμβά­νονται τα ημερήσια επεισόδια, τα βραδινά και ο τελικός).

Η σεζόν για το βραδινό στην τηλεθέαση του προγράμματος τη σεζόν 2018-2019 έκλει­σε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,1% και 447.000 τηλεθεατές (συμπεριλαμβά­νονται τα ημερήσια επεισόδια, τα βραδινά και ο τελικός), διαβάζουμε στο TV Έθνος. Όσο για το βραδινό «Ελλάδα έχεις ταλέντο» έκλεισε με μερίδιο τηλεθέασης 22.5% (945.000 θεατές). Ποιο ήταν το δημοφιλέστερο πρόγραμμα, όμως για τον ΣΚΑΪ αυτή τη σεζόν; Δείτε στην παρακάτω gallery...

Στη νυχτε­ρινή ζώνη του ΣΚΑΙ τα δύο βασικά προ­γράμματα είναι οι εκπομπές του Αντώ­νη Κανάκη που συνεχίζουν και την επό­μενη σεζόν. Από την έναρξη τους μέχρι και τις 15 Μαΐου οι «Ράδιο Αρβύλα» είχαν μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνο­λο του κοινού 24,4% (662.000 τηλεθε­ατές), ενώ η τηλεθέαση του «Βινυλίου» διαμορφώθηκε στο 16,8% (320.000 θε­ατές). Η νέα βραδινή εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά «After Dark» από την έναρ­ξη της μέχρι και τα μέσα του μήνα είχε μέσο μερίδιο 10,1%, που αντιστοιχεί σε 188.000.τηλεθεατές.

Η ταυτότητα της έρευνας

Κοινό: Σύνολο 4+ (πληθυσμός: έως 2/9/2018=10.392.572, από 3/9/2018=10.392.932 άτομα)

Περίοδος: 1/9/2018 - 15/5/2019

Δεν περιλαμβάνονται οι επαναλήψεις

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved