Δύσκολες μέρες για τα κανάλια
Δύσκολες μέρες διανύουν τα κανάλια, καθώς τα έσοδα υφίστανται κάθετη μείωση έως και 50% σε σχέση με το φθινόπωρο του 2008.
Με την τηλεοπτική αγορά να χάνει, τον Οκτώβριο, συνολικά σχεδόν 33 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, το Mega ενεργοποιεί τα χειρότερα δυνατά σενάρια για τη συνέχεια της τρέχουσας σεζόν και ετοιμάζεται να πάρει δραστικά μέτρα, ανατρέποντας τα σχέδια επί χάρτου. Αν η διαφημιστική δαπάνη παραμείνει για τους επόμενους έξι μήνες στα επίπεδα του Οκτωβρίου (σ.α μειωμένη κατά 40%), δεν αποκλείεται την επόμενη σεζόν να αναγκαστούμε να κόψουμε όχι μία, αλλά πολλές σειρές και να αρκεστούμε σε φθηνά ψυχαγωγικά προγράμματα και επαναλήψεις, δήλωσε ο διευθυντής προγράμματος Πέτρος Μπούτος σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους που καλύπτουν τον χώρο των media, προϊδεάζοντας για τη συνέχεια.
Πηγή: real