Γιατί ρε πατέρα: Η Βιβή όμηρος - Ο Μιχαήλος σε δίλημμα
Γιατί ρε πατέρα: Ο Νίκος ανασαίνει βαριά, το χέρι του τρέμει, αλλά πατάει τη σκανδάλη πριν η Μάγδα προλάβει να τραβήξει τη δική της. Η σφαίρα σκίζει τον αέρα και η Βιβή γλιτώνει στο παρά ένα.
Για λίγες στιγμές όλα παγώνουν, μέχρι που ο χώρος γεμίζει ξανά φωνές, απειλές, πανικό. Η Βιβή βρίσκεται πια στα χέρια τους. «Θα τον πάρεις τώρα! Τον Μιχαήλο. Θα κανονίσεις συνάντηση!» της λένε, κι εκείνη, με την καρδιά να χτυπάει δυνατά στο στήθος, σχηματίζει τον αριθμό στο κινητό της.
Η φωνή της ακούγεται σταθερή, τα μάτια της όμως προδίδουν τον τρόμο. Την ίδια ώρα, στο χωριό, η ζωή προσπαθεί να πάρει έναν ρυθμό που κανείς δεν αναγνωρίζει πια.
Οι νεοφερμένοι ψάχνουν τρόπους να ενταχθούν, να σταθούν, να αναπνεύσουν σαν να ανήκουν εδώ. Αλλά η παρουσία του Ορέστη γίνεται αντικείμενο ψιθύρων: οι γειτόνισσες σταυρώνουν τα χέρια και παρατηρούν κάθε του κίνηση, λες και περιμένουν τη στιγμή που κάτι θα αποκαλυφθεί. Η συνάντηση με τον Μιχαήλο τελικά γίνεται. Φτάνει βιαστικός, έτοιμος να διαπραγματευτεί, να λογικέψει, να κερδίσει την ασφάλειά της.
Γιατί ρε πατέρα: Ένας πυροβολισμός και όλοι παγώνουν

Όμως τίποτα δεν κυλά όπως ελπίζουν τα αδέρφια. Μέσα σε δευτερόλεπτα η ένταση ξεφεύγει και βρίσκεται και ο Μιχαήλος δεμένος, με τους ομήρους να γίνονται πια δύο. Η συμφωνία είναι ξεκάθαρη: η ανταλλαγή θα γίνει στο πανηγύρι, μπροστά σε όλο το χωριό, σαν να πρόκειται για μια παράσταση που κανείς δεν ζήτησε να δει.
Και όταν επιτέλους φτάνει η μέρα, το πανηγύρι αρχίζει, με χορούς, φώτα, τραγούδια. Η γιορτή ωστόσο δεν αργεί να τιναχτεί στον αέρα. Δύο άντρες εμφανίζονται οπλισμένοι, χωρίζουν τον κόσμο στα δύο και μέσα στο χάος η ανταλλαγή καταρρέει. Η μουσική σωπαίνει. Οι φωνές υψώνονται. Και όλοι καταλαβαίνουν πως τίποτα από δω και πέρα δεν θα είναι ίδιο.
Πηγή: mytv
Διαβάστε επίσης:
Γιατί ρε πατέρα; - Νέα επεισόδια: Φώντας και Τίνα στο σπίτι του Μιχαήλου
Μιχάλης Λεβεντογιάννης: Η ερώτηση που τον αιφνιδίασε & όσα είπε για τη σειρά «Γιατί ρε πατέρα»
Γιατί ρε πατέρα; – Λιάρος: Τα γεγονότα και οι ανατροπές στο σενάριο κρύβουν άσους στα μανίκια