Πασχάλης στο gossip-tv: Η εμπειρία της Eurovision 1977, το Μάθημα Σολφέζ και το αγαπημένο Eurosong!
Eurovision

Πασχάλης στο gossip-tv: Η εμπειρία της Eurovision 1977, το Μάθημα Σολφέζ και το αγαπημένο Eurosong!

O Πασχάλης Αρβανιτίδης λίγες μόλις ώρες πριν τον μεγάλο τελικό του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού της Ευρώπης, μίλησε αποκλειστικά στο gossip-tv, με τον ίδιο να περιγράφει όλο το παρασκήνιο της Eurovision του 1977, που συμμετείχε με την Μπέσσυ Αργυράκη, την αξέχαστη Μαριάννα Τόλη και τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς, κατακτώντας την 5η θέση.

Είναι ένας από τους κορυφαίους Έλληνες καλλιτέχνες, με τη μουσική του να έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το μουσικό κοινό, ενώ πολλές από τις επιτυχίες του ακούγονται μέχρι και σήμερα, ύστερα από τόσες δεκαετίες, γεγονός που τα καθιστά διαχρονικά.

Ο Πασχάλης Αρβανιτίδης ξεκίνησε την καριέρα του στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας. Το 1977, μαζί με την Μπέσσυ Αργυράκη, την Μαριάννα Τόλη και τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς εκπροσώπησαν την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision, ερμηνεύοντας το τραγούδι «Μάθημα Σολφέζ», μια δημιουργία του Γιώργου Χατζηνάσιου και της Σέβης Τηλιακού.

Πρόκειται για την τρίτη συμμετοχή της Ελλάδας στην ιστορία του διαγωνισμού, ενώ είχε προηγηθεί το 1974 η Μαρινέλλα με το τραγούδι «Κρασί, θάλασσα και το αγόρι μου» και το 1976 η συμμετοχή της Μαρίζας Κωχ, με το τραγούδι «Παναγιά μου, Παναγιά μου» (Το 1975 η Ελλάδα δεν συμμετείχε στην Eurovision).

«Μάθημα Σολφέζ»: Πέμπτο στην Eurovision, πρώτο στις καρδιές μας!

Το τραγούδι κατάφερε να συγκεντρώσει συνολικά 92 πόντους, τερματίζοντας πέμπτο κατά σειρά, ανάμεσα σε 18 χώρες. Ο Πασχάλης Αρβανιτίδης μίλησε αποκλειστικά στο gossip-tv περιγράφοντας την εμπειρία του, ως μια αξέχαστη στιγμή στην καριέρα του, ενώ παράλληλα τονίζει και το πόσο ευφάνταστη ήταν η ιδέα του να «ενωθούν» τέσσερις φωνές σε ένα γκρουπ και να δουλέψουν παρέα για το τελικό αποτέλεσμα, που αν μη τι άλλο τους δικαίωσε.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά στο gossip-tv: «Εμείς είχαμε πάει στις αρχές της Eurovision. Πρώτα είχε πάει η Μαρινέλλα, μετά η Μαριζα Κωχ και έπειτα εμείς… Δεν ήταν πρωτόγνωρο όλο αυτό που συνέβη, δεδομένου ότι έτσι και αλλιώς είχαμε τραγουδήσει σε πολύ μεγάλο κοινό.

Αυτό που με απόλυτη σιγουριά μπορώ να δηλώσω είναι ότι όλο αυτό ήταν για όλους εμάς μια αρκετά ενδιαφέρουσα πρόκληση. Η όλη ιδέα του Γιώργου Χατζηνάσιου να επιλέξει τέσσερις σολίστες τραγουδιστές και να τους μετατρέψει σε συγκρότημα, σε γκρουπ, σε ομάδα ήταν κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Άλλωστε το προέτρεπε και ο στίχος που ήταν και το “Μάθημα Σολφέζ”».

Δείτε παρακάτω το βίντεο με τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό:

Το αμέσως επόμενο ερώτημα που προέκυψε είχε να κάνει με το αν οι τέσσερίς τους είχαν συνεργαστεί ξανά πριν από τη συμμετοχή τους στην Eurovision, με τον Πασχάλη Αρβανιτίδη να απαντά ότι με κανέναν δεν είχε συνεργαστεί ιδιαίτερα πριν από αυτό, εκτός της εκλιπούσας πλέον Μαριάννας Τόλη, με την οποία και τραγουδούσαν μαζί σε μια από τις περιοδείες του. Ο ίδιος αποκάλυψε το μυστικό της επιτυχίας της συνεργασίας τους, τονίζοντας το πόσο πολύ σκληρά είχαν δουλέψει τότε:

«Δεν είχαμε συνεργαστεί ιδιαίτερα μεταξύ μας πριν από την Eurovision. Την Μπέσσυ Αργυράκη και τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς τους γνώριζα φυσικά σαν συναδέλφους και τους εκτιμούσα ιδιαίτερα, αλλά δεν είχαμε συνεργαστεί ξανά μαζί. Με τη Μαριάννα είχαμε κάνει μια περιοδεία μαζί και είχαμε περάσει και πάρα πολύ καλά… Δέσαμε πολύ σαν ομάδα και αυτό είναι μια πολύ μεγάλη αλήθεια.

Εργαστήκαμε σκληρά, κάναμε πολλές πρόβες πάνω σε αυτό, κυρίως με προθυμία, με αγάπη και πολύ διάθεση. Αυτό όμως που ήταν το πιο σημαντικό ήταν ότι πιστέψαμε από την αρχή σε αυτό το τραγούδι και για αυτό είχαμε πάει και πάρα πολύ καλά. Και μπορώ να πω ότι πιστεύαμε ότι θα πηγαίναμε ακόμα καλύτερα αν δεν υπήρχαν κάποιες μικρές δυσκολίες. Δεν μπορώ να πω, αν θυμηθώ τα τραγούδια που είχαν συμμετάσχει στον διαγωνισμό, ότι θα μπορούσαμε να είχαμε βγει και πρώτοι, αλλά και γιατί όχι».

Το μυστικό της επιτυχίας στη Eurovision

Ο Πασχάλης αποκάλυψε το τι ακριβώς πιστεύει εκείνος πως είναι το απόλυτο μυστικό για τη "συνταγή της επιτυχίας" στην Eurovision και σε κάθε τραγούδι που συμμετέχει, λέγοντας χαρακτηριστικά στο gossip-tv:

«Κανένας δεν ξέρει ποτέ ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα από τις ψηφοφορίες και τις περισσότερες φορές δεν είναι το αναμενόμενο. Αυτό που πιστεύω εγώ για τη Eurovision και το έχω πει πολλές φορές είναι ότι μετράει η τελική βραδιά, η τελική εμφάνιση. Αν είναι άψογη η εμφάνιση σε όλα, τότε κερδίζει πόντους, τότε ψηφίζεται. Αυτό το πιστεύω απόλυτα και έχει αποδειχθεί άλλωστε».

«Παρακολουθώ τον διαγωνισμό εδώ και πολλά χρόνια, είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και κάθε χρόνο έχει όλο και πιο ιδιαίτερες μουσικά συμμετοχές, αλλά και με εξαιρετική σκηνική παρουσία. Αυτές τις μέρες δεν την έχω παρακολουθήσει ολόκληρη. Είδα την ελληνική συμμετοχή και μου άρεσε πάρα πολύ γιατί το αποτέλεσμα που έφερε η τραγουδίστρια ήταν άρτιο».

Το αγαπημένο Eurosong του Πασχάλη…

Ο Πασχάλης έκανε λόγο και για μια συμμετοχή, που πληρούσε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με τη δική του εκτίμηση, για να πρωταγωνιστήσει στον παλμό της Eurovision, κάτι που κατάφερε και με το παραπάνω. Έγινε το «νούμερο ένα» όχι μόνο στις καρδιές των Ελλήνων, που πανηγύρισαν τη νίκη της χώρας τους, αλλά παγκοσμίως. O λόγος φυσικά για τη μοναδική Έλενα Παπαρίζου και το "δικό μας" "My number one".

Ο Πασχάλης ανέφερε αποκλειστικά στο gossip-tv: «Από τις συμμετοχές τις ελληνικές σίγουρα ξεχωρίζω το “My number one”, το οποίο και πίστευα από την αρχή ότι θα πάρει την πρωτιά. Ήταν ένα τραγούδι που άξιζε να κερδίσει. Όλη η ομάδα που είχε δουλέψει για το κομμάτι και την εμφάνιση ήταν πολύ καλή και το αποτέλεσμα στη σκηνή ήταν μοναδικό. Έφτασε το νούμερο ένα άξια, το αποτέλεσμα τους δικαίωσε».

Δείτε το βίντεο με την εμφάνισή της παρακάτω:

Το τραγούδι που τον συγκινεί μέχρι και σήμερα

«Όσον αφορά άλλες συμμετοχές, θέλω να πω για ένα τραγούδι που με έχει σημαδέψει συναισθηματικά. Όσες φορές το ακούω μου προκαλεί ένα ρίγος και είναι μοναδικό. Μιλώ για το τραγούδι της Μαρίζας Κωχ, το «Παναγιά μου, Παναγιά μου», με το οποίο συμμετείχε το 1976.

Έχει έναν συναισθηματικό λόγο που με συγκινεί από εκείνη την εποχή δηλαδή. Είναι και η παρουσία της και η φωνή της και όλα. Δεν ήταν σίγουρα ένα τραγούδι για την Eurovision, αλλά πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο».

Διαβάστε επίσης:

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved