(Photo by Richard Harbaugh/The Academy via Getty Images)
Όσκαρ 2025 - Behind the scenes: Οι ανατροπές, η σκιά μιας καταστροφής & η... τσίχλα του Μπρόντι!
Όσκαρ 2025: Από... γκλαμουριά, άλλο τίποτα και από εκπλήξεις, ελάχιστες αν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι προς το τέλος της βραδιάς ήρθαν τα πάνω κάτω με τις απανωτές νίκες της ταινίας Anora.
Tα περισσότερα Όσκαρ πήγαν σε εκείνους που τα είχαν ήδη στο... τσεπάκι τους, σύμφωνα με τα προγνωστικά, με τον Άντρεϊ Μπρόντι, το απόλυτο φαβορί, να παραλαμβάνει το βραβείο του με χαρά. Δεν συνέβη όμως το ίδιο και για το άλλο απόλυτο φαβορί, την 62χρονη Ντέμι Μουρ που αν και έφτασε πολύ κοντά να πάρει σπίτι της το πρώτο χρυσό αγαλματίδιο της καριέρας της, η 25χρονη Μάικι Μάντισον, πρωταγωνίστρια του Anora, τής το έκλεψε μέσα από τα χέρια.
Ντέμι Μουρ: Η μεγάλη ανατροπή! Έχασε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου μέσα από τα χέρια της!
Από τις πιο δυνατές στιγμές της βραδιάς ήταν όταν η Ζόε Σαλντάνα ανέβηκε να παραλάβει το Όσκαρ Β' γυναικείου ρόλου, πρώτο στην καριέρα της, για τον ρόλο της στην ταινία Emilia Perez, και άρχισε να φωνάζει κλαίγοντας με λυγμούς τη μητέρα της από τη σκηνή, γνωρίζοντας πως εκείνη ήταν κάπου ανάμεσα στο πλήθος στο Dolby Theatre.
Ακόμα μία στιγμή που συγκίνησε τους παρευρισκόμενους ήταν όταν ο Μικ Τζάγκερ εμφανίστηκε στη σκηνή για να παρουσιάσει το Όσκαρ Καλύτερου τραγουδιού που τελικά κατέκτησε το τραγούδι ''El Mal” από την ταινία Emilia Pérez.
Ο Μικ Τζάγκερ στη σκηνή των Όσκαρ.
Πάντως, από τον ευχαριστήριο λόγο του νικητή του Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου, του Kieran Culkin, μάθαμε ότι με τη σύζυγό του βάζουν μπροστά για το τέταρτο παιδί.
Μία ευχάριστη παρένθεση στη βραδιά ήταν η εμφάνιση του Άνταμ Σάντλερ ως μέρος του γενικότερου σόου, ο οποίος όμως δεν ανέβηκε ποτέ στη σκηνή αλλά είχε ένα μίνι σκετς με τον κεντρικό οικοδεσπότη της βραδιάς.
Ο διάσημος ηθοποιός εμφανίστηκε στο Dolby Theatre φορώντας βερμούδα, φούτερ και αθλητικά παπούτσια και αυτό ήταν και το αντικείμενο του «νούμερου» που έκανε με τον Κόναν Ο' Μπράιεν.
Μάλιστα ο Άνταμ Σάντλερ διέκοψε τον Conan O'Brien στο ξεκίνημα της τελετής με τον τελευταίο να τον τρολάρει για την αθλητική του περιβολή.
«Άνταμ, τι φοράς;» ρώτησε ο Ο' Μπράιαν τον Σάντλερ από τη σκηνή. «Είσαι ντυμένος σαν τύπος που παίζει βίντεο πόκερ στις 2 τα ξημερώματα».
«Κανείς δεν αναρωτήθηκε τι φορούσα μέχρι να το αναδείξεις», απάντησε ο Σάντλερ. «Μου αρέσει η εμφάνισή μου. Γιατί είμαι καλός άνθρωπος. Δεν με νοιάζει τι φοράω και τι δεν φοράω. Το κομψό σορτς γυμναστικής και το αφράτο φούτερ μου σε προσβάλλουν τόσο πολύ που έπρεπε να με κοροϊδέψεις μπροστά στους συνομηλίκους μου!» είπε ο διάσημος ηθοποιός πηγαίνοντας προς την πλευρά του Τίμοτε Σαλαμέ, ο οποίος συνοδευόταν από την εκρηκτική Κάιλι Τζένερ για να τον πειράξει λίγο.
Οι θεατές στο Dolby Theatre σηκώθηκαν για ακόμα μία φορά από τις θέσεις τους για να χειροκροτήσουν τους πυροσβέστες που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της μάχης με τις καταστροφικές φωτιές στο Λος Άντζελες πριν από περίπου δύο μήνες. Όλοι τούς αποθέωσαν για το έργο τους και τη διάσωση ανθρώπων αλλά και ζώων από την καταστροφική μανία της φωτιάς.
Μεγαλειώδης στιγμή όμως ήταν και όταν ο Μόργκαν Φρίμαν εμφανίστηκε επί σκηνής για να μιλήσει για τον καλό του φίλο Τζιν Χάκμαν που όπως έγινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες, έφυγε από τη ζωή στα 95 του χρόνια. «Αναπαύσου εν ειρήνη φίλε μου» είπε από μικροφώνου ο Μόργκαν Φρίμαν ο οποίος στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με τον Χάκμαν σε σπουδαίες ταινίες που έκαναν μεγάλη επιτυχία.
Οι εκπλήξεις στο διαγωνιστικό κομμάτι ξεκίνησαν στην κατηγορία Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας που όλοι περίμεναν να κατακτήσει η ταινία Emilia Perez. Τελικά, το βραβείο πήγε στα χέρια Βραζιλιάνων για την ταινία I m still here.
Μία από τις πιο αστείες στιγμές ήταν όταν ανεβαίνοντας στη σκηνή για να παραλάβει το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου, το δεύτερο στην καριέρα του, ο Άντριεν Μπρόντι γύρισε, αναζήτησε τη σύντροφό του ανάμεσα στο πλήθος και έβγαλε από το στόμα του την τσίχλα που μασούσε. Μάλιστα, την πέταξε στον αέρα για να την πιάσει εκείνη και πράγματι τα κατάφερε, με το ζευγάρι μάλλον να αδιαφορεί για τις κάμερες και τα αμέτρητα ζευγάρια μάτια που τους κοιτούσαν εκείνη τη στιγμή.
Μεγάλες ανατροπές θεωρούνται, εκτός από την κατηγορία καλύτερης διεθνούς ταινίας που κάποιοι είχαν σίγουρο πως θα κέρδιζε η ταινία Emilia Perez, η ήττα της Ντέμι Μουρ από τη Μάικι Μάντισον αλλά και η κατάκτηση του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από το Anora που κάποιοι θεωρούσαν σχεδόν σίγουρο ότι θα πάρει το The Brutalist.
Να θυμίσουμε ότι η ταινία Emilia Perez ήταν υποψήφια για 13 Όσκαρ, το The Brutalist και το Wicked για 10 το κάθε ένα, όμως ελάχιστα κατάφεραν να πάρουν σπίτι τους. Αντίθετα, ο απόλυτος νικητής της βραδιάς ήταν σίγουρα ο σκηνοθέτης της ταινίας Anora, Σον Μπέικερ και βέβαια η ίδια η παραγωγή που κατάφερε να φύγει από την τελετή συνολικά με 5 Όσκαρ.