Με το σλόγκαν «Ο σταρ της απόλαυσης στα κίτρινα ψυγεία», ο Σάκης Ρουβάς είναι το φετινό κεντρικό πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια της Σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ – ΚΡΙ για το καλοκαίρι του 2009.
Η επικοινωνία ξεκίνησε λίγες ημέρες πριν τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, όπου ο Σάκης Ρουβάς εκπροσώπησε την Ελλάδα, κερδίζοντας την… 7
η θέση. Οι διαφημιστικές αφίσες, είχαν ήδη τυπωθεί ενώ το τηλεοπτικό σποτ, με πρωταγωνιστή τον ποπ σταρ της νεολαίας, «έτρεχε» μέρες πριν την Eurovision. Οι λεπτομέρειες της οικονομικής συμφωνίας όμως δεν έγιναν γνωστές. Στόχος της ΚΡΙ - ΚΡΙ, είναι να φέρει στα ψυγεία της, περισσότερο νεανικό πληθυσμό, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από τις άλλες βαλκανικές χώρες που κυκλοφορούν τα προϊόντα της και ο Σάκης Ρουβάς είναι ήδη γνωστός. Πάντως, το θέμα είναι πως η επιτυχία του Σάκη στη Eurovision είχε προεξοφληθεί, με τη διοίκηση της βιομηχανίας να θεωρούσε –ενδεχομένως- πως θα αποτελούσε το «δυνατό χαρτί» της νέας καμπάνιας.