Νίκος Ψαρράς: Όσα είπε για τις streaming παραστάσεις - Ποιοι οι φόβοι του;
Ο Νίκος Ψαρράς ήταν ειλικρινής.
Ο γνωστός ηθοποιός, που τον περασμένο χειμώνα υποδύθηκε τον τραγικό Αμλετ, κάνει τώρα στροφή στην κωμωδία και μάλιστα με έναν ρόλο άκρως ξεκαρδιστικό, αυτόν του Κινησία. «Η σκηνή είναι πολύ αστεία, καθώς, όταν βλέπεις έναν άνθρωπο να κυνηγάει τη γυναίκα του και αυτή δεν του κάθεται, είναι κωμικό από μόνο του. Αγαπώ πολύ την κωμωδία», λέει ο Ν. Ψαρράς στη στήλη.
Η «Λυσιοτράτη», που θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο στις 31 Ιουλίου, την 1η και 2α Αυγούστου, με τη Βίκυ Σταυροπούλου στον ομώνυμο ρόλο, ετοιμάζεται σκηνοθετικά ακολουθώντας αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα. «Στις πρόβες παντού υπάρχουν μάσκες και αντισηπτικά. Είναι πρωτόγνωρο αυτό που ζούμε. Οταν ξεκινήσαμε, ο πρώτος που μας μίλησε ήταν ένας γιατρός, ο οποίος ήταν παρών σε όλη την πρόβα και μας έδινε οδηγίες για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε. Πώς ππγαίνουμε στην τουαλέτα, πώς πλένουμε τα χέρια μας, πώς βάζουμε αντισηπτικό και μας είπε ότι πρέπει να φοράμε μάσκες συνέχεια. Και φυσικά ότι πρέπει να έχουμε πάντα τουλάχιστον δύο μέτρα απόσταση μεταξύ μας. Δεν είναι δυοκολο αυτό, γιατί έχουμε έναν οδηγό σκηνής που, όταν ξεχνιόμαστε, μας σταματά αμέσως. Ευτυχώς στο έργο αυτό δεν ολοκληρώνεται καμία ερωτική σκηνή και έτσι δεν υπάρχει καμία επαφή», αναφέρει.
Ο Ν. Ψαρράς, αν και πιστεύει πώς αυτό το καλοκαίρι θα είναι καλλιτεχνικά φτωχό, είναι αισιόδοξος πως τελικά όλα θα πάνε καλά. Το μόνο που φοβάται είναι να μην υπάρξει εκμετάλλευση της πρωτόγνωρης αυτής κρίσης που περνάμε. «Φοβάμαι μην αρχίσουν να γίνονται αυτά που γίνονταν και στην οικονομική κρίση. Με τη δικαιολογία ότι βνώνουμε μια νέα κρίση, να αρχίσουν οι περικοπές, οι ακυρώσεις και η απλήρωτη εργασία. Πρέπει να μη γίνουν μειώσεις στο όνομα του κορονοϊού. Από την άλλη, πολύ σημαντικό είναι να προστατευθούν οι θεατές, επειδή, για να έρθουν στο θέατρο, πρέπει να νιώσουν ασφαλείς», λέει χαρακτηριστικά.
Οσο για τη νέα μόδα που δημιουργήθηκε λόγω του εγκλεισμού και της πανδημίας, δηλαδή το θέατρο να προβάλλεται από μια οθόνη, είτε της τηλεόρασης είτε του ηλεκτρονικού υπολογιστή, τον βρίσκει αντίθετο. «Ημουν εντελώς αντίθετος με τις δωρεάν προβολές θεατρικών παραστάσεων μέσω ίου Διαδικτύου. Γιατί το θέατρο είναι μια ζωντανή επικοινωνία του ηθοποιού με τους θεατές. Αν μου ζητηθεί να κάνω μια streaming παράσταση, δεν ξέρω πώς θα το χειριστώ. Γιατί δεν πιστεύω πως ο θεατής θα πληρώνει για να μας δει από το σπίτι του, ενώ θα ΄χει την ευκαρία να δει χιλιάδες άλλα πράγματα δωρεάν», είπε στη Secret.