Γιώργος Παπαγεωργίου: Αυτή ήταν η πιο δύσκολη σκηνή στη Σκοτεινή θάλασσα
Showbiz

Γιώργος Παπαγεωργίου: Αυτή ήταν η πιο δύσκολη σκηνή στη Σκοτεινή θάλασσα

Ο Γιώργος Παπαγεωργίου ξέρει να αυτοσαρκάζεται, έχοντας κρατήσει για χρόνια αποστάσεις από τον ρόλο ενός ακόμα χαριτωμένου ζεν πρεμιέ.

Ο ίδιος δεν μπορεί να «στριμωχτεί» πίσω από μία μόνο ιδιότητα. Ηθοποιός, ένας από τους καλύτερους της γενιάς του, αλλά και σκηνοθέτης, έχοντας υπογράψει μία από τις πιο επιδραστικές παραστάσεις των τελευταίων ετών, τον «Αρίστο», με κεντρικό θέμα τη ζωή του Αριστείδη Παγκρατίδη, του φερόμενου ως «Δράκου του Σέιχ Σου».

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν βραδιές που αγκαλιάζει το γιουκαλίλι του και μαζί με την μπάντα του, τους Polkar μας καλεί σε «στραφταλιζέ γλέντια» μέχρι τελικής πτώσης.
Αυτή τη φορά μία ακόμα πρόκληση έρχεται στον δρόμο του. Συναντά τη «Σκοτεινή θάλασσα», τη νέα δραματική σειρά μυστηρίου του Μega, με τη σκηνοθετική ματιά του καταξιωμένου Γρηγόρη Καραντινάκη και ένα δυνατό καστ ηθοποιών, όπου συναντάμε ονόματα όπως η Θέμις Μπαζάκα, ο Αρης Λεμπεσόπουλος, η Ταμίλα Κουλίεβα, ο Γεράσιμος Γεννατάς (σε φιλική συμμετοχή), η Χαρά Μάτα Γιαννάτου, ο Στάθης
Σταμουλακάτος, ο Γιάννης Νταλιάνης, ο Γιάννης Τσορτέκης, ο Μιχάλης Συριόπουλος, η Αννα Καλαϊτζίδου, ο Αινείας Τσαμάτης κ.ά. Το σενάριο υπογράφουν ο Ζαχαρίας Μαυροειδής, ο Σπύρος Κρίμπαλης και ο Κωστής Σαμαράς. Ο Γιώργος Παπαγεωργίου υποδύεται τον Χρήστο Δελλή, έναν χημικό με διεθνή καριέρα που ζει στο εξωτερικό και
επιστρέφει στην πατρίδα του το Μεσολόγγι, με αφορμή τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα του. Η άφιξη του αναστατώνει την οικογένεια του και την τοπική κοινωνία, καθώς όλοι τον θεωρούν ακόμη υπεύθυνο για την εξαφάνιση της κοπέλας του, της Αννας, δύο χρόνια νωρίτερα. Η υπόθεση όμως παραμένει ανοιχτή...

Κύριε Παπαγεωργίου, ποιος είναι ο Χρήστος Δελλής, ο πρωταγωνιστής
της «Σκοτεινής θάλασσας»;

«Είναι ο πιο σκοτεινός χαρακτήρας που έχω ερμηνεύσει έως σήμερα. Ενας ρόλος που απαιτεί μεγάλη έρευνα. Ο Χρήστος είναι διπολικός και αυτό το γεγονός αυτομάτως δημιουργεί μια ιδιαίτερη συνθήκη που απαιτεί να σκάψεις σε βάθος υποκριτικά. Κάναμε μεγάλη προετοιμασία σε συνεργασία με ψυχιάτρους, ενώ έχω συνομιλήσει με τις ώρες με έναν άνθρωπο που είναι διπολικός και βρίσκεται σήμερα σε αγωγή. Η διπολική διαταραχή αντιμετωπίζεται και με την κατάλληλη αγωγή ισορροπείς ώστε να μην έχεις κρίσεις μανίας ή κατάθλιψης. Στη σειρά βέβαια θα δούμε τον Χρήστο να χάνει τον έλεγχο, γεγονός που σχετίζεται με την εξάρτηση του από το αλκοόλ. Εμφανίζει κενά μνήμης, τα οποία είναι και το κλειδί νια το αστυνομικό σασπένς της ιστορίας. Γιατί προσπαθεί και ο ίδιος να καταλάβει μήπως σκότωσε την κοπέλα του...».

Είναι ένοχος λοιπόν;

«Ειλικρινά, ούτε εγώ ο ίδιος δεν το ξέρω ακόμη. Κάθε επεισόδιο κρύβει από μία έκπληξη, και αυτό το λατρεύω. Αυτή η σειρά δεν φέρει τίποτα το κλισέ ή το σαπουνοπερικό. Αφού και εμείς οι ίδιοι στα γυρίσματα μεταξύ μας ρωτάμε: "Μήπως το έκανες εσύ;". Ενα ερώτημα πλανάται. Και υπάρχει και μία άλλη παράμετρος. Η κοπέλα παραμένει αγνοούμενη. Δεν έχει βρεθεί κάποιο πτώμα. Το ενδιαφέρον λοιπόν είναι ότι ο ήρωας μου αναρωτιέται αν είναι δολοφόνος. Δεν είναι ένας ένοχος που κρύβεται, θέλει να βρει την αλήθεια».

Μέχρι στιγμής ποια είναι η πιο δύσκολη σκηνή που αντιμετωπίσατε;

«Είναι μια σκηνή δράσης. Το trailer με δείχνει να βγαίνω από ένα τσακισμένο αυτοκίνητο με αίματα στο κεφάλι. Το ενδιαφέρον είναι το πώς γυρίστηκε το εσωτερικό πλάνο μέσα στο αυτοκίνητο τη στιγμή του τρακαρίσματος. Για τις ανάγκες της σκηνής δημιουργήθηκε μια ειδική κατασκευή. Το αυτοκίνητο κρεμάστηκε από δύο σιδερένιους στύλους. Σκεφτείτε το σαν ένα τεράστιο σουβλάκι. Με το που με δέσανε, ξεκίνησε να στριφογυρίζει. Ηταν φοβερή εμπειρία. Την ίδια στιγμή, έχω μαγευτεί με το Μεσολόγγι. Φέρει κάτι απόκοσμο και ταυτόχρονα μαγικό, κάτι το οποίο βγαίνει έντονα στη σειρά, που είναι γυρισμένη με εντελώς κινημοτογραφική αισθητική».

Είστε γιος της Φιλαρέτης Κομνηνού, γεννηθήκατε ουσιαστικά μέσα στο θέατρο. Ωστόσο, αρχικά δεν θέλατε να ασχοληθείτε με την υποκριτική...

«Πράγματι. Ηθελα να γίνω ροκ σταρ».

Το καταφέρατε με τους Polkar!

«Λέτε; Ναι, το μικρόβιο της υποκριτικής μπήκε μέσα μου όταν είδα τον Θόδωρο Αγγελόπουλο να σκηνοθετεί στο σετ. Είχαμε πάει ως βοηθητικοί ηθοποιοί με έναν φίλο μου στην ταινία του "Το λιβάδι που δακρύζει". Ηταν από τις πιο καθοριστικές εμπειρίες της ζωής μου. Εβλεπες αυτή την αφοσίωση. Τότε σκέφτηκα για πρώτη φορά την υποκριτική. Μέχρι τότε υπήρχε μόνο η μουσική. Είχα πάει σε μια σχολή marketing για να υπάρχει ένα back-up πτυχίο. Ημουν 20 ετών όταν αποφάσισα να δώσω στη Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου».

Είστε Θεσσαλονικιός. Γιατί δεν επιλέξατε τη Δραματική Σχολή Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος;

«Ηθελα να ανακαλύψω τη μεγάλη πόλη της Αθήνας με την οποία είμαι ακόμη ερωτευμένος. Η Θεσσαλονίκη, πάλι, είναι μια χαραματιά μέσα μου. Κουβαλά έναν πόνο που ταυτόχρονα με έλκει. Δεν έχει να κάνει με τα παιδικά μου χρόνια. Ηταν πολύ χαρούμενα. Η Θεσσαλονίκη κρύβει όμως μια σκοτεινιά. Ισως γι' αυτό σκηνοθέτησα και τον "Αρίστο", που αναφέρεται στην υπόθεση Παγκρατίδη, του φερόμενου ως "Δράκου του Σέιχ Σου". Δεν θα πάψω ποτέ να είμαι Θεσσαλονικιός. Η μπάντα μου, οι Polkar, είναι μια μπάντα που γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Παίρνω το αεροπλάνο και πηγαίνω εκεί για πρόβα. Γιατί μία πρόβα στη Θεσσαλονίκη διαφέρει από μία στην Αθήνα που θα είναι με τον καφέ και το άγχος της ώρας. Στη Θεσσαλονίκη θα είναι με την
ελευθερία του τσίπουρου που σε περιμένει στη γωνία», είπε στο BHMAgazino.

Διαβάστε επίσης:

Λιάγκας: Άστραψε και βρόντηξε on air: Είναι ντροπή!Είπα ότι δεν ξεπέρασα τον χωρισμό από την Σκορδά;

Γιώργος Παπαγεωργίου: Έτοιμος και για θρησκευτικό γάμο με την Δανάη Μιχαλάκη; (Video)

Κατερίνα Καινούργιου: Ξεπέρασε την κρίση στη σχέση της; Η αναφορά στον Φίλιππο Τσαγκρίδη

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved