Ο Θάνος Πετρέλης στο gossip-tv: «Σήμερα στα talent shows γίνεται μεγαλύτερη προώθηση στους κριτές»
Gossip Specials

Ο Θάνος Πετρέλης στο gossip-tv: «Σήμερα στα talent shows γίνεται μεγαλύτερη προώθηση στους κριτές»

Ο Θάνος Πετρέλης έχει μετρήσει πολλά χιλιόμετρα στην 25χρονη πορεία του στο μουσικό στερέωμα και οπωσδήποτε τίποτα δεν έγινε τυχαία.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα και από μικρή ηλικία είχε φανεί η αγάπη του για το τραγούδι, χωρίς όμως να έχει σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά. Το 1998 ήταν η χρονιά όπου ξεκίνησε να ασχολείται επαγγελματικά με ζωντανές εμφανίσεις σε σκηνές στην Αθήνα.

Από τότε τραγουδάει ασταμάτητα. Το 2002 αποφασίζει να κυνηγήσει το όνειρο του στο πρώτο talent show της ελληνικής τηλεόρασης, το Fame Story όπου κατάφερε να φτάσει μέχρι τον μεγάλο τελικό.

91390_type13262.jpg

Ακολουθούν δίσκοι, επιτυχίες και live εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια συναυλίες σε όλη την Ελλάδα, ενώ το φθινόπωρο του 2003 εμφανίζεται στο πλάι της Πέγκυ Ζήνα αρχικά στην Θεσσαλονίκη και έπειτα στην Αθήνα. Το καλοκαίρι του 2004 παράλληλα με τις εμφανίσεις του, κυκλοφορεί η πρώτη του δισκογραφική δουλειά "Είχε το χρώμα του ουρανού", η οποία σφραγίζεται από τη συνεργασία του με το συνθέτη των επιτυχιών Φοίβο.

Ο ίδιος μιλάει αποκλειστικά στο gossip-tv.gr για την 25χρονη πορεία του, τις συνεργασίες και την οικογένεια του.

Θα ήθελα να μιλήσουμε αρχικά για τη συνεργασία με την Αγγελική Ηλιάδη και το Θέμη Αδαμαντίδη.

Θα ήθελα να μιλήσω αρχικά για τον Θέμη που είναι ένα μεγάλο όνομα, ένα τεράστιο όνομα, μια τρομερή φωνή. Έχει κάνει μια πορεία 40 ετών και το όνομά του το γνωρίζουν όλοι, μικροί, μεγάλοι. Σίγουρα είναι μεγάλη τιμή και χαρά που συνεργάζομαι μαζί του, είναι η πρώτη φορά που συνεργάζομαι. Έτσι και αλλιώς θα συνεργαζόμουν με κάποιο όνομα που έχει κάνει την δική του πορεία σε αυτό το χώρο. Από εκεί και πέρα με την Αγγελική, έχω ξανασυνεργαστεί στο παρελθόν. Είχαμε συνεργαστεί ένα καλοκαίρι στο θάλασσα, στην παραλιακή. Ήταν οι καλές εποχές τότε, έτσι και αλλιώς διαφορετικές όσον αφορά τη φύση της δουλειάς και τι εννοώ. Εποχές που που δουλεύαμε πενθήμερα και εξαήμερα. Ο κόσμος ήταν με διαφορετική διάθεση, υπήρχε μεγαλύτερη οικονομική άνεση τότε και εμείς είχαμε δουλέψει σε πολύ διαφορετικές συνθήκες. Οι αναμνήσεις που έχω με τη συνεργασία μου με την Αγγελική είναι μόνο θετικές. Είχαμε και οι δυο μας πολύ καλή συνεργασία, πολύ καλή χημεία. Οπότε στο άκουσμα αυτού του σχήματος, όταν μου έγινε η πρόταση ήμουν θετικός από όλες τις πλευρές. Έχοντας δουλέψει πια τρεις εβδομάδες στο σχήμα βλέπω ότι πραγματικά δικαιώθηκα γιατί αρέσει πάρα πολύ στον κόσμο. Πηγαίνει πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενα. Είναι μία ενδιάμεση σεζόν, δεν είναι μια σεζόν ούτε χειμώνα, ούτε Καλοκαίρι αλλά είναι ανάμεσα. Είχα έναν ενδοιασμό με το σκεπτικό ότι ο κόσμος, οκ, βγήκε, διασκέδασε το χειμώνα, ήταν και το Πάσχα μπροστά. Οι οικονομικές συνθήκες, όλοι μας ξέρουμε ότι δεν είναι και οι καλύτερες γενικά στη χώρα, και περίμενα λίγο κι εγώ να δω πώς θα κυλήσει όλο αυτό το πράγμα. Θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω τον κόσμο που μας τιμά και μας προτιμά και έρχεται να διασκεδάσει μαζί μας.

vegas



Σε σχέση με το παρελθόν έχει αλλάξει πολύ η διασκέδαση για τον Έλληνα;

Ναι, είναι διαφορετικά τα πράγματα. Αυτό συμβαίνει γιατί θα σου πω κάτι που συζητάμε και με φίλους και με συναδέλφους, ο κόσμος από τότε που έχουν μπει τα social media και τα κινητά για τα καλά στη ζωή μας, έχει αλλάξει και τον τρόπο διασκέδασης. Τώρα θα πει κάποιος τι σχέση έχουν τα social media με τη διασκέδαση; Έχουν, γιατί είναι διαφορετικό όταν δεν έχεις το τηλέφωνο ή την ανάγκη σε εισαγωγικά να δείξεις το που έχεις πάει κάνοντας ένα story και πας σε ένα μαγαζί, βγαίνει ο εκάστοτε καλλιτέχνης, τον παρακολουθείς, διασκεδάζεις μαζί του, τραγουδάς τα τραγούδια του, χορεύεις. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι κάτι άλλο. Εμείς βγαίνοντας πάνω στο stage, βλέπουμε τον κόσμο με ένα τηλέφωνο από κάτω να τραβάει το πρόγραμμα, να βγάζει selfie, να τραβάει τα μπουκάλια στο τραπέζι, να τραβάει την παρέα του και μετά το επόμενο δεκάλεπτο τέταρτο να ασχολείται με το να ανεβάσει αυτό το story, για να το δείξει. Είναι πολλές φορές που έχω κάνει αυτή την κουβέντα και πραγματικά δείχνει το τρόπο, το πόσο έχει αλλάξει η διασκέδαση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Εσύ χρησιμοποιείς τα social media;

Είναι ένα μέσο, είναι ένα εργαλείο πια στη δουλειά μας. Διαφημίζουμε τη δουλειά μας μέσα από αυτά και την προωθούμε για να κάνουμε γνωστό στον κόσμο όταν είμαστε σε ένα σχήμα ή όταν βγάζουμε κάποιο καινούριο τραγούδι. Είναι ένα αναγκαίο κακό. Ναι, τα χρησιμοποιώ σε όλες τις πλατφόρμες, δηλαδή αυτές που είναι πιο δημοφιλείς, έχω λογαριασμούς ή έχω ανθρώπους που τρέχουν κάποια πράγματα.

thanos-petrelis



Θα ήθελα ένα σχόλιο για τη δήλωση που είχε κάνει ο Γεράσιμος Γεννατάς για τα μπουζούκια. Είπε ότι είναι παραπολιτισμός, είναι ντροπή να υπάρχουν αυτοί οι χώροι.

Θεωρώ ότι από τη στιγμή που κι αυτός ανήκει στον καλλιτεχνικό χώρο, γιατί ηθοποιοί, τραγουδιστές θεωρώ ότι είμαστε στο ίδιο χώρο, καταρχήν είναι λάθος η τοποθέτησή και είναι και λάθος σαν ηθοποιός να κατακρίνει μία άλλη τέχνη
και να είναι τόσο κάθετος και τόσο επιθετικός. Ούτως ή άλλως θεωρώ ότι όλη αυτή η δήλωση είναι λάθος από τη στιγμή που ο κόσμος μπορεί και κρίνει και έχει την ελευθερία το να πάει αν θέλει στα μπουζούκια ή να μην πάει αν δεν θέλει.
Δεν χρειάζεται να γίνουν τόσο επιθετικές τοποθετήσεις από ανθρώπους του χώρου ή και από ανθρώπους που δεν είναι στο χώρο. Γενικά είναι μία κατακριτέα δήλωση για μένα.

Είσαι 25 χρόνια περίπου στο χώρο του τραγουδιού ή και παραπάνω. Υπήρξε στιγμή που μετάνιωσες και είπες τα παρατάω;

Ναι, έχω κλείσει 25 από το 1998, ξεκίνησα... επαγγελματικά μιλάμε. Σε καμία περίπτωση δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω μετά από μία τόσο μεγάλη πορεία. Στα 25 χρόνια είναι πολύ πιθανό να έχεις και δύσκολες στιγμές. Υπάρχουν και δυσκολίες, υπήρχαν και στιγμές άγχους, υπήρχαν και πολύ μεγάλης επιτυχίας, υπήρχαν και στιγμές που λες κάτι πρέπει να διορθώσω, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου πέρασε ούτε καν από το μυαλό μου να πω ότι ξέρεις δεν μπορώ αυτό το χώρο ή δεν το αντέχω ή κάτι άλλο. Είναι κάτι που το αγαπάω και ό,τι και να συμβεί είμαι εκεί και θα το υποστηρίζω.

Η 10χρονη συνεργασία σου με τον Φοίβο τι σου άφησε; Θα ήθελες να συνεργαστείτε ξανά;

Δέκα χρόνια όντως, σχεδόν δέκα χρόνια είχαμε την συνεργασία, ήταν αποκλειστική συνεργασία. Δηλαδή όταν συνεργαζόμουν μαζί του, μου έκανε ολοκληρωμένα άλμπουμ, όλα τα τραγούδια που είχα ήταν δικά του. Αυτό που μου έμεινε από αυτή τη συνεργασία, είναι ότι έχω μια πραγματικά πολύ μεγάλη προίκα καλλιτεχνική, με τραγούδια που έχουν περάσει σχεδόν είκοσι χρόνια και πραγματικά είναι σαν να έχουν γραφτεί σήμερα. Είναι όλα σαν να είναι τραγούδια που είναι αυτής της εποχής. Ο κόσμος τα έχει αγαπήσει, έχει ερωτευτεί με αυτά, έχει κλάψει, έρχονται πάρα πολλοί που μου λένε ότι με το τραγούδι σου γνώρισα τη γυναίκα μου ή όταν χώρισα το άκουγα συνέχεια. Αυτό είναι κάτι που πραγματικά σημαίνει πολλά για τους καλλιτέχνες διότι δείχνει την αξία που έχουν τα τραγούδια. Με τον Φοίβο πέρα από το καλλιτεχνικό κομμάτι, φτιάξαμε μία πολύ καλή σχέση, γίναμε κουμπάροι, είναι ο άνθρωπος που με πάντρεψε απλά δεν έμεινε το κομμάτι της συνεργασίας. Αυτά είναι πράγματα που συμβαίνουν μέσα στη δουλειά. Ανά πάσα στιγμή, μπορεί να γίνει κάποια συνεργασία. Δεν έχει κλείσει θεωρώ αυτό το κεφάλαιο, γιατί η σχέση που είχαμε καλλιτεχνικά ήταν παραπάνω από άψογη.

petrelis2.jpeg

Το Fame Story ήταν το εισιτήριο για εσένα; Υπήρξε στιγμή που μετάνιωσες;

Σε καμία περίπτωση δεν μετάνιωσα, γιατί ήταν το σημείο αναφοράς για μένα όσον αφορά την πορεία μου. Μιας και δεν είχα ξεκινήσει να τραγουδώ επαγγελματικά, όπως είπαμε και πριν, από το 1998, αλλά στο παιχνίδι πήγα το 2002 και εκεί ήταν το σημείο που πραγματικά με έμαθε ο κόσμος, που έδειξα τι μπορώ να κάνω, όχι μόνο στους ανθρώπους που με βλέπανε στην τηλεόραση, αλλά και στους ανθρώπους του χώρου. Συνθέτες, εταιρείες, ήταν δηλαδή θεωρώ ένα κλειδί, να το πω έτσι, η συμμετοχή μου στο παιχνίδι, για να μπορέσω να ανοίξω κάποιες πόρτες οι οποίες σίγουρα θα ήταν δύσκολο να ανοίξουν αν δεν είχα πάει.

Θα πήγαινες ως κριτής ή καθηγητής πλέον στο fame story το οποίο θα επιστρέψει;

Το άκουσα και εγώ και πραγματικά να σου πω την αλήθεια χάρηκα, ίσως και λόγω της συμμετοχής και όλο αυτό που έχει συμβεί, παρόλο που ήταν πριν από 20-21 χρόνια. Μου δημιουργήθηκε αμέσως ένα αίσθημα χαράς, γιατί θεωρώ ότι είναι από τα λίγα talent show που πραγματικά βγάλανε κάποιους καλλιτέχνες οι οποίοι συνεχίζουν μέχρι και σήμερα. Γιατί υπάρχουν πολλά παιχνίδια τέτοιου είδους, όλοι το ξέρουμε, και ειδικά τα τελευταία χρόνια, τα οποία τελειώνουν και βγαίνει απλά ένας νικητής και δεν ξέρουμε την άλλη μέρα ούτε καν το όνομά του. Είναι λυπηρό για τα παιδιά που παίρνουν μέρος, γιατί όσοι παίρνουν μέρος σε αυτά, πάνε με την ελπίδα που είχα και εγώ τότε, ότι να μπω, να έχω τη συμμετοχή και να μπορέσω να δείξω το τι μπορώ να κάνω. Όσον αφορά το αν θα πήγαινα Κριτής, δεν ξέρω. Σίγουρα θα συζητούσα κάτι αν μπορούσα να βοηθήσω σε αυτό το κομμάτι. Μπορεί να ήταν κάποιες συμβουλές που θα μπορούσαν να πάρουν από εμένα οι συμμετέχοντες.

Γιατί όμως νομίζεις ότι σήμερα οι νικητές και τα πρόσωπα που παίρνουν μέρος σε αυτά τα παιχνίδια δεν κάνουν κάτι στη συνέχεια;

Η διαφορά είναι πως τότε δεν δίνονταν τόσο μεγάλη σημασία στους κριτές. Και έτσι έπαιρναν χώρο οι συμμετέχοντες σε αυτά τα παιχνίδια. Σήμερα βλέπουμε πολλούς εμπλεκόμενους καλλιτέχνες να προωθούν αυτά τα παιχνίδια,
είτε σαν κριτές είτε σαν παρουσιαστές, όλοι το βλέπουμε και θεωρώ ότι ίσως εκεί έχει χαθεί λίγο. Υπάρχει ένα μπέρδεμα να το πω και γίνεται μεγαλύτερη προώθηση στους ήδη γνωστούς καλλιτέχνες και έτσι χάνεται το νόημα του παιχνιδιού.

Θα ήθελες τα παιδιά σου να ασχοληθούν με το τραγούδι;

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μπω στη λογική του θέλω να το κάνει ή δεν θέλω να το κάνει. Δεν θα ήμουν ούτε αρνητικός ούτε θετικός. Όπως άσχετα από το τραγούδι, δεν θέλω γενικά να δώσω μια κατεύθυνση στα παιδιά όσον αφορά το τι επάγγελμα θα ακολουθήσουν. Θέλω να είναι μια απόφαση 100% δική τους. Είναι μια απόφαση που αφορά το μέλλον το δικό τους. Οπότε θεωρώ ότι παρόλο που είναι νωρίς, τα παιδιά θα πρέπει από μόνα τους να καταλάβουν τι είναι αυτό που αγαπάνε πραγματικά και τι είναι αυτό που θέλουν να κάνουν για την υπόλοιπη ζωή τους σαν επάγγελμα.

thanos-petrelis-(1).webp

Και οι γονείς σου έτσι έκαναν στη περίπτωση σου;

Ναι, ναι. Είχα ακριβώς αυτή την ίδια αντιμετώπιση. Ποτέ δεν δέχτηκα ούτε πίεση, κάνε αυτό. Αλλά δεν είχα και κάποια άρνηση ή κάποια κόντρα όταν εγώ αποφάσισα να ασχοληθώ με το τραγούδι.

Διαβάστε επίσης:

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved