Hell’s Kitchen: Ποιοι είναι οι δυο υποψήφιοι προς αποχώρηση;
Media

Hell’s Kitchen: Ποιοι είναι οι δυο υποψήφιοι προς αποχώρηση;

Ποια ανατροπή ετοιμάζει και πάλι ο Έκτορας Μποτρίνι στο Hell's Kitchen; Τι θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο;

Η διαδικασία της προετοιμασίας τελείωσε. Οι 3 ώρες όμως δεν ήταν αρκετές για την «Κόκκινη» ομάδα, η οποία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προετοιμασία σε κανένα πόστο. Ο Chef, Έκτορας Μποτρίνι θέλοντας να εξασφαλίσει την ομαλή εξέλιξη του Dinner, τους δίνει μισή ώρα επιπλέον. Οι παραγγελίες που θα έρθουν γι’ αυτά τα 30 λεπτά θα εκτελεστούν αποκλειστικά από την «Μπλε» ομάδα.

Η ώρα του Dinner Service έφτασε και μεταξύ άλλων οι διάσημοι καλεσμένοι καταφθάνουν: ο Λάκης Γαβαλάς, ο Νίκος Κοκλώνης, η Φωτεινή Γεωργίου και η ομάδα της εκπομπής «ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ», ο Τρύφωνας Σαμαράς, η Νατάσα Καλογρίδη, ο Βασίλειος Κωστέτσος, η Μαίρη Μηλιαρέση και η Γωγώ Αυγερινοπούλου.

Ο Chef ελέγχει τη «Μπλε» ομάδα για να εξασφαλίσει την έγκαιρη και αποτελεσματική εκτέλεση των πρώτων παραγγελιών. Εντοπίζει αρκετές ατέλειες και κάνει ορισμένες παρατηρήσεις ώστε να γίνουν όλα σωστά. Θα προλάβει η «Μπλε» ομάδα να παρασκευάσει ξανά τα υλικά που ο Chef τους υπέδειξε;

Η «Μπλε» ομάδα δουλεύει πυρετωδώς!

Στην «Κόκκινη» κουζίνα τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλά. Τελικά δεν αρκεί ούτε η μισή ώρα που τους έδωσε χαριστικά ο Chef. Μοιάζει να μην πάει τίποτα καλά στην κουζίνα τους.

Ο Κωνσταντίνος στο ρόλο του συντονιστή, είναι μπαλόνι έτοιμο να σκάσει…
Τα θέλει όλα… ΤΩΡΑ!!!

13 πιάτα δεν κατάφεραν να βρουν αποδέκτη, με αποτέλεσμα οι πελάτες να φεύγουν χωρίς να φάνε. Ο Chef χαρακτηρίζει το γεγονός «ντροπή» και κλείνει το εστιατόριο.

Η δύσκολη ώρα έφτασε. Ο Chef συγκεντρώνει τις δύο ομάδες στις κουζίνες τους. Το πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα. Άλλο ένα καταστροφικό Diner Service χαλάει την εικόνα του εστιατορίου. Πρόθυμος να λύσει το πρόβλημα ο Chef παραδίδει μαθήματα με μαγειρικούς όρους! «Όποιος ξέρει σηκώνει χέρι και απαντάει»

Ξεκινάει να κάνει κάποιες ερωτήσεις, ώστε αρχικά να εντοπίσουν όλοι που είναι το πρόβλημα κι έπειτα να βρουν τη λύση του.

Το «Α» και το «Ω» σε ένα εστιατόριο à la carte είναι το πάσο.

Η αξιολόγηση των πόστων ξεκινάει με το πάσο και ακολουθούν τα υπόλοιπα.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved