Showbiz

Κωνσταντίνος Γαβαλάς: «Στη Γερμανία δούλευα 17 ώρες την ημέρα. Ήταν ένα φρικτό μάθημα ζωής»

O Κωνσταντίνος Γαβαλάς ο οποίος υποδύεται φέτος στην κωμική σειρά Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη τον σύζυγο της Βάσως Λασκαράκη, αποκαλύπτει σε συνέντευξή του μία σκοτεινή περίοδο της ζωής του. 

Όπως περιγράφει ο ίδιος, μετά το ντεμπούτο του στη σειρά «Η γενιά των 592 ευρώ» το 2010, ο ηθοποιός έφυγε από την Ελλάδα αναζητώντας την τύχη του στη Γερμανία προκειμένου να σβήσει ένα χρέος που είχε στην εφορία. Όπως λέει, ήταν από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής του...

Ο κόσμος σε γνώρισε πριν από 12 χρόνια μέσα από τη σειρά «Η γενιά των 592 ευρώ», όπου ήσουν ένας 26χρονος με κοτσίδα. Τώρα είσαι ένας παντρεμένος, με παιδί, που παίζει σε σίριαλ –πάλι– του Mega.

Είμαι σε αυτή τη φάση της ζωής μου που είμαι χαρούμενος. Είμαι ευτυχισμένος. Καταρχάς, έχω αλλάξει τον τρόπο που κοιτάζω τη δουλειά, έχω ωριμάσει, έχω περάσει από διάφορα στάδια, οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισα. Μπορεί να ήμουν τυχερός που έπαιξα νωρίς σε μια τηλεοπτική επιτυχία, τη «γενιά των 592 ευρώ», αλλά πέσαμε πάνω στην οικονομική κρίση. Μέχρι τότε έκανα κι άλλες δουλειές, σερβιτόρος σε μπαρ, στην οικοδομή, αλλά λίγο μετά το σίριαλ έφυγα στη Γερμανία. Εκεί δούλευα 17 ώρες την ημέρα σε 3 δουλειές, σε σούπερ μάρκετ, σε εστιατόριο και το βράδυ σε μπαρ. Ήταν μάθημα ζωής αλλά ήταν φρικτό. Είχα φτάσει σε σημείο να κοιμάμαι όρθιος γιατί δεν προλάβαινα να κοιμηθώ ξαπλωτός. Εκτίμησα τον εαυτό μου πάρα πολύ. Είχα βάλει στόχο να μείνω αρκετά εκεί για να σβήσω το χρέος που είχε δημιουργηθεί στην Εφορία. Ξέρεις, κόβαμε μπλοκάκια, αργούσαμε να πληρωθούμε κάπου 8 μήνες, αλλά κάθε 3 μήνες έπρεπε να αποδίδουμε τον ΦΠΑ στην Εφορία.

Και πώς γύρισες στην Ελλάδα;

Η αφορμή ήταν η παράσταση στο Εθνικό Απλή μετάβαση, ένα σύγχρονο μιούζικαλ που έγραψαν ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος και ο Θέμης Καραμουρατίδης. Ήμουν στη Γερμανία όταν μου τηλεφώνησε ο Μίνως Θεοχάρης, που σκηνοθέτησε την παράσταση. Μου πρότεινε να είμαι στη δουλειά. Δεν ήθελα κάτι άλλο. Έκλεισα το τηλέφωνο και είπα «γυρίζω Ελλάδα!».

Ισχύει πως η Απλή μετάβαση θα επαναληφθεί φέτος;

Ναι, θα παρουσιαστεί ξανά από τον Ιανουάριο στο Θέατρο Ακροπόλ. Πρόκειται για ένα μιούζικαλ όπου συμμετείχαν σπουδαίοι καλλιτέχνες και ο Μίνως είχε μια υπέροχη σκηνοθετική ματιά. Ήταν ένα πράγμα που δημιουργήθηκε από όλους μας, γεννήθηκε πάνω στην εργασία και τη μελέτη μας. Έμεινα άφωνος από το πόσο καλή ήταν –και υποκριτικά– η Μαρίζα Ρίζου και γενικότερα ήταν όλοι υπέροχοι: ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης, ο Φοίβος Ριμένας, ο Νίκος Λεκάκης, η Μαρία Διακοπαναγιώτου, η Νάνσυ Σιδέρη και, φυσικά, η Χαρά Κεφαλά.

Φέτος λοιπόν θα συμμετέχεις σε δύο παραστάσεις – και στη Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Δημήτρης Χορν.

Ναι, είμαστε στην τελική ευθεία για την πρεμιέρα. Εκεί κάνω τον Αλφρέντο, το δεξί χέρι του Ντομένικο (Μελέτης Ηλίας), με Φιλουμένα τη Μαρία Ναυπλιώτου. Είναι μια δουλειά την οποία περιμένουμε πώς και πώς. Έχουμε περάσει υπέροχα, κάτι που οφείλεται στον σκηνοθέτη μας, τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο.

Παπασπηλιόπουλος, Μαρκουλάκης, Χειλάκης, Μπέζος. Έχεις συνεργαστεί με υπέροχους ηθοποιούς τη στιγμή που πιάνουν τη σκηνοθετική μπαγκέτα.

Η συνεργασία μαζί τους είναι ευλογία. Είναι ό,τι καλύτερο για έναν ηθοποιό να συνεργάζεται με τέτοιους καλλιτέχνες. Ο Γιάννης Μπέζος είναι ο θεατρικός μου μπαμπάς. Έκανε την παραγωγή στην πρώτη μου παράσταση. Έκανα πρόβες για τις απολυτήριες εξετάσεις μου στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Κα – ρόλου Κουν, ήμουν με τον Μιχάλη Σαράντη στο καμαρίνι και μου λένε ξαφνικά «σε ψάχνει ο Μπέζος!». «Εμένα;» ρώτησα με απορία. Ήθελε να με δει για την παράσταση Η βασίλισσα της ομορφιάς, που θα σκηνοθετούσε η Νικαίτη Κοντούρη στο Θέατρο Βικτώρια, το 2008. Μετά με πήρε στο Κατάφαντασίαν ασθενής και γενικά είχαμε μια υπέροχη συνεργασία και επικοινωνία. Όπως και με τον Αιμίλιο Χειλάκη – έπαιξα στην παράστασή του πρώτη φορά μαζί με τη γυναίκα μου. Ήταν μάλιστα έγκυος, κάτι που το εντάξαμε και στην παράσταση.

Πηγή: ΟΚ

Διαβάστε επίσης:

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved