Τάσος Ιορδανίδης: «Είτε κάνεις παρουσίαση, είτε Άμλετ, το θέμα είναι πόσο επαγγελματίας είσαι»
Ανήκει στους καλλιτέχνες που δεν φοβούνται να δοκιμαστούν ξανά και ξανά, είτε αυτό σημαίνει μια απαιτητική δραματική ερμηνεία είτε ένα λαμπερό τηλεοπτικό πλατό.
Ο Τάσος Ιορδανίδης, μετά την έντονη και σκοτεινή διαδρομή του στη σειρά «Μια νύχτα μόνο», περνά κάθε Σαββατοκύριακο στο φωτεινό σύμπαν του «Καλημέρα είπαμε;», δείχνοντας πως η τέχνη και η επικοινωνία μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά.
Θάλεια Ματίκα - Ιορδανίδης: Η οικονομική καταστροφή και οι δύσκολες καταστάσεις: «Τα χάσαμε όλα»

Με ειλικρίνεια, χιούμορ και μια βαθιά αίσθηση επαγγελματισμού, μιλά για την εξέλιξή του ως παρουσιαστής, για την ουσία της υποκριτικής και για το πώς τελικά ο ίδιος ισορροπεί ανάμεσα στον καλλιτέχνη που κρύβεται πίσω από έναν ρόλο και στον άνθρωπο που αποκαλύπτεται μπροστά στην κάμερα.
«Καλημέρα είπαμε;» – Ποιο κομμάτι του εαυτού σου εκφράζεται εκεί;
Όταν φοράω τον μανδύα του ηθοποιού, συχνά κρύβομαι πίσω του, παρότι καταθέτω πολλά δικά μου στοιχεία. Αυτά είναι τα ερεθίσματά μου, αυτά χρησιμοποιώ. Στην εκπομπή όμως είμαι τελείως αφιλτράριστος — όσο γίνεται. Εκεί ξεγυμνώνω τη δική μου προσωπικότητα.
Μετά από τρία χρόνια στην παρουσίαση, τι έχεις μάθει;
Ότι δεν σταματάς ποτέ να μαθαίνεις. Ουσιαστικά, τελικά, δεν ισχύουν όλα αυτά που μπορεί να είχα στο μυαλό μου για την παρουσίαση και τους κώδικές της.
Πολλοί ηθοποιοί περνούν στην παρουσίαση. Είναι ανάγκη της εποχής ή φυσική εξέλιξη;
Ανέκαθεν συνέβαινε. Ίσως τώρα φάνηκε πιο έντονο επειδή έγινε μαζικά. Βλέποντας το αρχείο της ΕΡΤ, παρατήρησα ότι παλιότερα περισσότεροι ηθοποιοί παρουσίαζαν εκπομπές παρά δημοσιογράφοι.
Υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η «ιερότητα» της υποκριτικής όταν οι ηθοποιοί μπαίνουν τόσο εύκολα στην ψυχαγωγία;
Όχι. Όλα κρίνονται με το πέρασμα των χρόνων και μέσω όσων καταθέτεις πραγματικά στη δουλειά σου. Όπως λέει ο λαός, στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό. Είτε κάνεις παρουσίαση, είτε Άμλετ, είτε επιθεώρηση, το θέμα είναι πόσο επαγγελματίας είσαι και πώς τιμάς τους ανθρώπους που σε εμπιστεύονται: τους παραγωγούς, τους ιθύνοντες και, κυρίως, το κοινό.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ